Wednesday, September 22, 2010

Ma tõsiselt ei oska muud kirjutada oma päevast, kui seda, et ma sõin täna väga väga palju. Päev ise möödus kiirelt. Tunnid olid normaalsed. Pool päeva (õhtu kodus) olin ma valudes.Kahjuks olen ka jõudnud sellesse staadiumisse, kus neelan tablette et valu leevendada. Isegi südamevalu. Masendav... -.- Sellepärast lisan siia mõned naljad. EDU!


*** Elas kord noor mees, kes juba lapsest
saati unistas saada suureks kirjanikuks.
"MA tahan kirjutada tekste, mida loeb kogu maailm,
tekste, mis panevad inimesi nutma, karjuma ja meeleheites peast kinni haarama."
See mees töötab Microsoftis ja kirjutab veateateid.

*** Microsoft teatas, et esitas hagi Tomagotchi mänguasju
tootva firma vastu, nõudes 54 miljonit dollarit kahjutasu.
Tarkvarahiiu teatel rikub Jaapanist pärit populaarne mänguasi
intellektuaalset omandit kaitsvaid seadusi.
"Tarkvara, mis nõuab pidevat tähelepanu
või muidu annab see otsad? Kõlab kahtlaselt Windowsi moodi,"
kommenteeris hagi Microsofti kõneisik Eric Longford.

*** Bill Gates astub pärast surma Peetruse ette.
"Ma ei tea, mida sinuga peale hakata-
sa küll täitsid kodud arvutitega ja aitasid ühiskonda edasi,
aga sa lõid ka selle kohutava Windows Vista. Tead mis,
ma lasen sul nii taevast kui põrgut külastada ja siis saad ise
otsustada, kus sinu koht on."
Gates alustab põrgust. Seal on kaunid liivarannad,
palju lõbusas tujus näitsikuid bikiinide väel ja mõnus mahe ilm.
Niisiis otsustabki Gates põrgu kasuks.
Kaks nädalat hiljem läheb Peetrus endisele miljardärile külla.
Gates on koopaseina külge aheldatud,
kisendades lakkamatult piinamise ja kuumade leekide käes.
"See on uskumatu!" karjub Gates. "See ei ole ju sama põrgu,
mida ma kahe nädala eest külaastasin. Mis juhtus nende liivarandade
ja paljaste naistega? "
" See oli demoversioon," vastab Peetrus.

No comments: