Monday, September 13, 2010

papah-papahh

Eijaa.. see koolielu on ikka raske. Ja nii raske oli ennast kella 7.20 ajal üles ajada. No ei viitsinud tõusta ja jälle minna sinna auku... Aga peab. See on mu kohustus ja iseloomu peab ju ka ikka kasvatama. Aga küll oli raske. Täna kõige pikem päev-8 tundi. Ja terve päev oli selline unekas peal, et kohutav. Eks ma siis üritasingi puhata tunnis, kui õpetaja ei märganud. Aga palju seda aega polnud. Üldse olid me tunnid täna nii lärmakad. Küll tehti lennukeid, laevukesi, siis õpetaja sai pastakaga p***e ja mida kõike veel ei juhtunud. Viimane oli keka. Hüppasime kaugust. No tere-tore. Ja siis kaks korda kolmest ma veel varastasin kaa. Hull elu ikka. Msni pole ikka sisse saanud, aga ma otsustasin endale teha asendus msni. Tegelt mitte ei otsustanud, vaid juba tegin ära ka. wink_wink13@live.com vist oli nii. Selle kaudu saab niikaua suhelda, kuni teine tehakse lahti. Õfff... Ma ei oska midagi enam kirjutada, sest ma olen nii väsinud ja lihtsalt pole enam pikemat aega midagi põnevat minuga juhtunud. Ainuke põnev asi on see, et kellegil pole eriti õunu, aga meil on kodus nagu täiega palju õunu. Ma lihtsalt koguaeg söön neid. Söön nii, et kõht valutab...

No comments: