Saturday, July 23, 2011

eriline reede

Eile oli siis reede. Ja mitte mingi tavaline reede, vaid mitmeski mõttes eriline ja ainulaadne. Kohe lähemalt.
Ärkasin mõtetult vara, kell 7. Kuigi rong läks hoopiski mingi 9 aeg.. massive. Rongiga sõitsime koos emaga Tallinna. Ma suht magasin rongis, sest uni oli niii big lihtsalt. iPodist oli ka lahe musa kuulata.. nu, eniveis, siis Baltas saime kokku ühe inimesega. Istusime autosse. Sõitsime mingi 5-10 minta. Keerasime ühtede majade juurest sisse. Parkisime auto teiste autode kõrvale. Ning astusime valge maja trepi peale. Avasime ukse. Ning ees oli koridor ja trepp. Kõmpisime kolmekesti üles. Esimene korrus, teine korrus ning seejärel kolmas korrus oma rauduksega. Otsiti võtmeid ning avati uks. Astusin sisse. Ning minu näol oli imestus-vaimustus-oo. Jeah. See korter, mille uks mulle avati, on almost kuu aja pärast mu uus kodu =)
Aah.. Mulle nii meeldib see. See on totally üle minu ootuste. Nagu täiega vinge. Aga veidi lähemalt ka. Kõigepealt on suur koridor. Ja suur köök. Ooh, ma nii unistasin suurest köögist. Köögikapid on kollased. Jeej. Mulle ju täiega kaifib kollane. :D nii, et köögis vist hakkan palju aega veetma. Köök on ka osalt elutoaga koos.
Elutuba on ka mõnus suuur. Avar. Suurte akendega. Telkuga. Nunnud pehmed diivanid. Ja OOO, teate, :D mul on seal ju klaver !!! :D suppper nagu. Palvetan nüüd täiega, et leiaksin kellegi, kes õpetaks mind uuesti. Hea oleks, kui see oleks mõni sõbranna või siis sõber. Täiega vinge. Aga, kui keegi pakub mulle mõnda tundi, siis võtke ühendust ;))
Minu tuba on oranž. Mulle täiega meeldib see. Suur riidekapp on ka :D
Siis on seal veel üks magamistuba. Suure voodiga :D
Vannituba on ka mingi vääga hudge. Nagu reaalselt. Seal saab peale dušši all laulmist tantsida ka veel :D :D
Aga jaah.. niikaua, kuni teised sõid kooki, jalutasin mina vahel ringi ja uudistasin ringi. Aah.. nii lahe. :D Täiega tahaks juba sisse kolida ja sõbrad külla kutsuda. Megavinge. Ausalt.
Paar tundi olime seal. Rääkisime asjad paika. Ning siis minema. Valisime emaga jalutamise. Ja siis oli ka nii lahe. Läksime majast välja, hakkasime tänaval kõndima ja siis paar maja edasi oli kellegil aken lahti ja mängis toas basskitra. Täiega lahe :D Kõndisime veel ning tee peale keerates jalutasime ning siis oli üle tee teine maja või mingi garaaž, kus keegi mängis trumme. :D nuuh, täiega lahe. Ja baltasse jõudsime täiega kiiresti. Saatsin ema rongile ning ise võtsin suuna vanalinna. Jalutasin seal veidi ringi, ning siis otse kesklinna sealt. Läksin solarisse. Paar tundi raamatupoes möödus väga kiirelt. Mingi turvaonu ka pidevalt tiirutas mu ümber. Hullvärk :D
Ostsin endale veel ühe vee ning jalutasin siis mööda Tartu mnt Maximasse. Tahtsin sealt ühte asja, aga seda polnudki seal. Muidugi ei suutnud ma ka tühajade kätega poest lahkuda ja ostsin küünelaki endale. Kesklinna tagasi jõudes käisin Kaubamajast läbi. Kodumaailm hullutas mind. Ja iluosakond. Ostsin endale mõned asjad sealt. Ning kolasin veel ringi.. Virus siis. Läksin õue ja nägin jäätise putkas Anetti, kellega jäin pikemalt vestlema. vahepeal liikus seal ka teisi Ollli rahvast. Ma läksin mingi kuue aeg veel poodi ning siis jäin sinna liiga kauaks ning lõpuks minema hakates oli kell päris palju. Õnneks jõudsin täpselt õigeks ajaks. Wiii.
Noortekas oli lahe. Veljo tegi hea jutluse. Rääkis kadunuks jäänud inimestest ja kuidas neid usuelu juurde tagasi tuua. Väga hea oli. Kui läbi sai, ajasin veel Annaga juttu ja mõne teisega trehvasin paar viisakust. Jõin seal siis vaikselt oma sidurni vett, aga .. nu, suht jäin sinna lõunima ja tulin tulema. Kell oli juba palju ka. Vanalinnas tiirutasin veel tundmatute tänavate vahel. Jalutasin niisama hea tujuga. Kuigi lõpuks jõudsin ikka kesklinna välja. Käisin Solarises veelkord. Ostsin täna hommikuks kohupiima ja Katjes marjakummikomme. Neeed niiii head. Muahh. Nomnom lihtsalt.
Bussisõit oli ka tore. Minu kõrval istusid kaks väikest tüdrukut, kellele ma tegin nägusid ja kulmukergitust ja kes siis olid naerukrampides. :D minu vastas istusid prantslased. Musitasid seal päris häälekalt. lurts-lurts.
Korteri jõuda oli ka lahe. Palav, aga hea. Tegin makarontsikuid ja vaatasin telkut. Msn ja fb oli ka teemas. Mingi aeg viskas kuumus üle ja käisin jääkülma dušši all. AAh.. nii külm oli. Aga peale selle sain ka jahutatud ja rahus magama jääda.
Lõpuks sain head und magatud. Pikalt ja laialt. Üksinda. Yeaah. Ärkasin mingi 11 aeg.. aga ma olen siiani suutnud ainult kohupiima ära süüa ja nõud pesta ja siis netis istuda. Kuigi peaksin liigutama hakkama. 40 minuti pärast pean juba õues olema.. o.O

Aga jah, reede kokkuvõte oleks siis see, et oli väga lahe ja tore. Korter on minu jaoks lahe. Linna peal oli ka lahe üksinda jalutada ning noortekal olin ka esimest korda üksi. Oli eriline reede. =)

3 comments:

Anonymous said...

oo, lahe :D

Ingrid said...

jaa :D

Ingrid said...

Oot.. sa ikka mõtled sedasamust reedese päeva kirjeldust ?? :D