Saturday, July 16, 2011

und pole

Hohoo. Heihopsti. Mu elu kõige varajasem post. Arvake ära, mis kell on. Jeaa. 5:58
Daah.. te küsite, et miks ma ei maga. Ma pole magama saanudki :D ( ja ei lähe ka veel)
Aga okei, alustan reede hommikust siis.
Ärkasin. trolololosin kodus veidi ja siis Antšuka juurde Jänedale. Mingi kümps minutit tema toas ja Aexi. Poes jooke varumas (Coca ja Starter) ning rongiga linna. Käisime Sikupillist läbi. Sain oma ihaldatud rohelise pallikese. Ja Annu ostsis endale paki 500 õhupalliga. Neid väikeseid. Veepomme vms.. :D Aaah.. Novalux ruulib ikka sajaga. Ja novaluxi asjad on parimad :D
Siish.. noortekani oli veel mõned tunnid aega ja jalutades kesklinna puhusime paar õhupalli juba täis. Kaubamaja juures me muidugi feilisime. Jõudsime ja kohe tuli buss ette.. aga me ei saanud sinna minna, sest meil oli vaja pileteid osta. Feilisime siis bussikas veits. Talusime pekilotte mis meile nina alla topiti ja ma lõin pea ka ära vastu bussika läbipaistvat klaasi. Daah.. lõpuks ikka jõudsime korterisse ka. Mu venna korterisse siis. Ta ise mingi puhkusel ja siis andis võtmed ja loa chillida seal nii palju kui tahan. Lucky :D Korteris sõime. Tegime friikaid ja tarretist. Puhusime õhupalle ka veel.
Kuue aeg linna poole back. Vabakalt ja vanalinnast Olli. Aih, ja vanalinnas sai ka mingi megalt naerdud.. ei teagi millle üle naersime.. Oli palju ilusaid inimesi.. sellepärast vb. :D
Ja siis noortekale !!!!!!!!!!!! OOh.. nii mõnzza oli. Ma polnud 6 korda käinud. Juba väike võõrastamise tunne tuli peale. Aga täiega lahe oli. Ja meie üllatuseks tulid uksest sisse ka Maarja oma vanema õe Anna ja noorema õe Rutiga. Kivisildadest siis jutt. Super suprise, et nad Tapalt kohal olid :D
Aga muidu noortekas oli megalahe. Nagu alati. Õhtut juhtis M. Vardja. Rääkis suvelaagrist ühte ja teist. Ja jutluse rääkis keegi naine.. Nele oli vist eesnimi.. Aga igatahes väga lahe ja hea jutt oli. Jooksmisest :D Ütlen selle teema kohta sellise mõtte, et "pole mõtet joosta, kui sa finišisse ei jõua". See mõte käiks küll usuelu kohta, aga mina ütleksin, et tehke kõike nii perfektolt, et te jõuaksite oma sihtkohta. Sest muidu on kõik mõtetu.
Aga.. peale noorteka lõppu... chillisime veel peaaegu viimastena kirikus ja chattisime Kivisildade neiudega. Siis õues kah puhusime õhupalle. Vihma ka sadas veidi. Ja siis megasuure ringiga Vabakale bussipeatusesse. Aga siis oli ka nii, et kui ma läksime R-kioskisse, siis buss just sõitis minema. Ja pidime veel mingi 22 mintsa ootama seda.. aga me ei viitsinud oodata ja tegin ettepaneku veel mõni tunnikene linnas kolada. Sest nkn kedagi kodus polnud ootamas :D

Solarisse märgadena jalutades saime tee peal mingite poistega jutu peale ja solarises sisse minnes nägime Vinkelit ja Joonast. Lehvasid meile ja jäime siis juttu rääkima ja nendega chilllima. Vahepeal tilkus veel rahvast juurde.. Ja keegi tilkus ära ka.. Lõpuks olidki inimesed suht laiali juba ja meie Angelicaga otsustasime ka mingi 11 aeg koju tulla. Kodus olid ju tarretised ja popkorn.. Õhupalle puhusime ka.. AAA ja neid puhusime tee peal ka. Nii, et bussis polnud meil neid enam kuhugi panna ja siis Annu paigutas need oma suur kampsuni sisse. Põue :D appi kui naljakas see oli. Pime oli juba õues ja siis oli nii fun :D

Kodus nomnom.. õhupalle puhusime täis... õppisime veits sufflet ja siis ma ns karglesin imelikult.. Reivi õppisin ka veidi.. aga see vist läks veidi naljakaks kätte ära :D
Nu, ja kui meil oli terve elutoa põrand õhupalle täis, otsisime niidi üless ja hakkasime neid üksteise külge kinnitama. Nüüdseks on meil kaks suurt õhupallide hunnikut :D Homme nendega õue ja velvu kokkutulekule ka vist :D
Soo.. igatahes, kell tiksus meil. Panime ka telku tööle. Simpsonid olid ning siis passisime veits paar tundi MTV-d. Isegi ei tea, mis mõttega, aga lahe oli :D nii kaua, kuni Annu tahtis filmi vaadata. Otsisime siis dvd-d ülesse ja lõpuks otsustasime "Autode" kasuks. Mingi.. kell 4.03 hakkasime seda vaatama. Hästi nunnu film oli :D
Nu ja mina nüüd ei teagi, kas Annu nägi filmi lõpu ära or not. Jäi magama põrandale siia. Dekoratiivpatjade vahele. Nii nunnukas :D

Ja minul pole kohe üldse und. Okei, hommik käes ka juba. Kell nüüdseks juba 6:43
Lõpetan siin ära ja siis pessu. Äratan end ülesse. Teen kohvi, tegutsen veel veidi ja kui Annu saab põrandalt koristatud, siis tahaks ka korteri ära koristada.
Kui jõuab, siis 12-ks vabakale jälle. Velveti kokkutulekule. Loomaaeda kaah :D uurh.. Ning kui silmad selleks ajaks pole ka kinni kukkunud, siis oleks tore täna õhtuks oma koju Läpile ka jõuda. :D
So.. loodame, et järgmine post tuleb juba kodu läpakast ja täis positiivseid muljeid.

Aga okei. Hüperaktiivsus energiajookidest ja vahukoorest ja cocast ja õhupallidest ning veel igast asjadest annavad tunda. Näpud liiguvad ka kuidagi kiiresti.. Aju on ainult kuidagi aeglane.. aga okei, mis ma siin ikka veiderdan. :D Naudin oma kaunist hommikut muusika ja nohiseva Angelica kõrval.