Sunday, July 31, 2011

sarimõrtsukast hulluks trolliks

Siin minu sees ja minu ümber ja minu peas toimuvad ikka mingid kummalised asjad.
Alguseks võiks lugeda seda, kui ma nägin unes, et olin sarimõrtsukas. Tapsin ühe tüdruku ära, kelle ma tükeldasin veel ära ning matsin imeliku laudadest valmistatud kastiga oma aeda. Ning peale seda võtsin oma järgmiseks ohvriks Helina. Sidusin ta kinni ja tahtsin varbad otsast ära lõigata. Aga mu käärid olid vist nürid või midagi sellist.. ja lõpuks tegin kiirelt sulle otsa peale :) Sa veel palusid, et ma ei teeks seda.. rääkisid, et ma lähen põrgu ja ma rikun sellega oma elu ära.. aga ma olin halastamatu. Ning äkitselt olid sinagi kingakarbis ja ma jalutasin, kingakarp kaenlas, oma tagaaeda, et otsida labidat. Kahjuks sattus mu teele ette vanaisa. Ning ema koeraga, kes avastas kõik laibad. Jooksin siis minema. Motiiv Helina tapmiseks oli see, et ta oli liiga palju Angelicaga koos ja et Angelica tagasi saada, tapsin Helina.. ma olen ikka nii paha !

No see oli siis unenägu paari öö tagusest ajast. Peale seda oli veidi rahulik. Täna nägin unes, et ma ronisin Viru katusele koos paari Onoorega. Vahepeal mõni kukkus alla ja mõni kõikus niisama seal.. Ning siis ma veel käisin tööl Prismas.. Angelica vanaema oli ka teemas.

Need olid siis unenäod. Aga tegelikkus ? Täna õhtul oli suht hapu värk. Inimesed süüdistavad kõiges mind. Isegi selles, kui ma vaatan midagi valest kohast. Moshh. Pole minu süü, kui mulle antakse valed andmed ette. Aga fain see värk. Lõpuks olin veidi närvis ja siis .. tegin ühe lolluse.. koos emaga muidugi. Kuigi nüüd ma ei teagi. Kas kahetseda or not.. eks näis.
Inimestega on ka veidi raskusi.. nii minulik, eksole.

Lisaks ujuvad mu peas veel hulgaliselt palju küsimusi. Põhiliselt laagriga seotud.
Toup.

I know.. keegi ei viitsi seda enam lugeda.. :/

G.B.Y and B.Y.E 

No comments: