Wednesday, July 13, 2011

Ostulaine


Täna oli vinge päev. Ärkasin vara ja läksime empsiga linna. Meil oli megapalju aega ja siis käisime mu koolis korra ära, oli vaja veel paar dokki viia, kuid sekretär puhkusel augustini. Siis läksime Rocc Al Mare kaubanduskeskusesse. Chillasime seal. Megalahe oli. Sain sealt teksased; ühed mustad poolkõrge värvliga püksid; teksakleidi; suvekleidi mis alguses nägi suht nõme välja, kuid ema palus mul seda proovida ning kui seljas oli, siis tahtsin ma seda endale; ruudulise särgi, mida olen igalt poolt otsinud. Jaa prisma pirukaid sain kaa :D

Sõitsime pärast veel linna peal ringi, aga kuna tuli välja, et meil on veel aega, siis tädi juurde külla. Tore oli. Mängisin lastega ja passisin aknal vanalinna siluette.. süüa sain ka. Vaatasin pilte jne.. tädi juures on alati tore olla. :D

Siis kodu poole, kuid emal tuli soov ka Ülemistesse minna. Ja seal olime ka siis mingi paar tundi. Sain new yorkerist kooli sisekad endale ja ühe üliarmsa rohelise pingviinukesega särgi. Kiuuuut.
Siis kodu. Olin nii väsinud, et pidin tee peal lausa magama jääma. Koguaeg haigutasin. Vahetpidamata. Emmega poodides käimine on ikka väsitav. Sest ta tahab kõiki poode vaadata. Ja siis ma lihtsalt istun proovikabiinides ja tema toob mulle riideid :D mõnna. Aga samas on see jälle niii tore.
Tore on ka see, et ma arvasin, et selle kuu jooksul ma ei saa endale enam midagi uut oodata, sest puhkuse ajal Pärnus ma lasin poodidesse ikka väääga mitukümmend euri. Aga nüüd on tulemus selline, et pean hakkama lähipäevil kappide korrastamise ette võtma.


Okei, aga mis ma ikka teid kadedaks ajan :D jagan lihtsalt oma rõõmu teiega.

See you soon !

No comments: