Monday, July 11, 2011

Puhkusest välja puhkamas

Appi.. Mul pole mitte kunagi varem olnud nii pikka blogipausi, kui praegu oli. Tervelt nädal aega pole ma käinud siin.. piinlik.. aga kes on olukorras olnud mu viimaste postitustega ja ja facebuukiga, siis teab et olin puhkusel Pärnus !

Puhkus oli megachill. Ma tean, et ma ei jõua kõigest räääkida. Ja kindlasti polegi vaja kõigest pajatada, aga ma lisasin siin mõned pildid suvalises järjekorras ja proovin mõned lahedamad seiklused rääkida. Kuigi iga päev oli meil täiega palju feile ja naermist nii, et kõht kortsus.. :D
Läksin sinna eelmine teisipäev. Bussiga. Pikk ja väsitav bussisõit oli. Aga Annu oli mul juba vastas seal..
Mitu päeva chillisime niisama linna peal. Käisime nende päevade jooksul läbi mitmeid-mitmeid kaltsukaid. Noo.. nägime lihtsalt ühte ja saime sealt kohe paar lahedat asja ja siis tekkis isu ka minna järgmisesse ja nii edasi. Ja nii käisimegi pmst kõik kesklinna second-handid läbi :D Aga kusjuures, tasus ära. Sain ka minagi endale paar lahedat asja. Näiteks kena lipsu...
Muidugi tuulasime ka väga palju tavapoodides. Sest kõikjal olid soodukad. Igal pool mingi valusad allahindlused. Sain endale kleidikese.. Sinise ja sellise nunnuka :D

Pühapäeval oli meil täielik rannapäev. Läksime hommikul ja tulime õhtul. Rannas oli rahvast.. ilusaid inimesi oli palju. Ja ilusad lained olid.. Nii suured lained. Mingi poole meetrised suisa. Aga täiega vinge oli rannas. Vesi oli soe. Ja laintes sai möllata lahedalt. Päevitasime ka päääris mitu tundi. Alguses oli küll niii, et fak see päike ei hakka ju üldse peale, aga pärast vaatasime kodus, et ikka julmad randid on olemas. :D Mina sain ka veidi põleda. Või noh, pruuni asemel olen roosa. Aga ka see on lahe. :D vähemalt enam mitte valge.

Ahsoo.. pahandustest ka veidi. Esimesel päeval ostis Annu endale punase juukse palsami ja koju jõudes kallasin mina selle värvi talle pähe. Värvisin Annu punaseks.. aaaa :D täiest creepy värk. Endal tegin ka ühe punakama salgu kõrvale.. aga see on nii lamp seal :D Peale värvimise ja mukkimise haarasime suure peegli kaenlasse ja läksime küla peale pildistama... Suht vägev oli.
Järgmisel õhtul pahandused jätkusid. Võtsime Annu tänavakriidid ja läksime bussikat sodima.. suht yeah... Saime selle pärast õhtul päris korraliku kurja pilgu vanaema käest. No.. bussikale värvisime need postid ära. Ja sinnna maha, tahvlitele tegime ka paar pilti. Ning asfaldile kirjutasime "Naerata" ja "Ole tubli". Muidugi nende pärast oli ka meil õhtul loeng, et see viib autojuhi tähelepanu kõrvale ja siis võib õnnetus juhtuda.. aga ei juhtunud õnneks midagi..
Kuigi mu vend telefonis karjus mulle emaga rääkides, et me saame kriminaalkaristuse :D
kuigi me tahtsime ju ainult head...

Ja üks asi, mida ma tähele panin, oli see, et Pärnus on lahedad inimesed. Nagu wow. Me saime kohe esimesel päeval tuttavateks poistega. Vendade Maasikatega. Veidi noored meie jaoks, aga muidu lahedad. Ja nii vaiksed. Raske oli neid jutustama saada. Kui mõne oma kahtlase ja vasaku nalja tegin, siis nad naersid ;D Tegelt lahedad tüübid, saime järgmine päev ka korra Port Arturi ees kokku.
Täna saime ka veel paar onukesega tuttavaks. Aga see pole eriti suur saavutus, sest nad olid nsm lambid tüübid.
Küla vahel liikudes ja mänguplatsil mängides saime väikeste lastega tuttavaks. Armsakesed.
OOO. Ja reedel. Pärnu rannas nägime Vaido Neigausi !!! :D awwwi :D Tahtsime pilti ka. Alguses täiega põdesime, sest ta oli mingite naiste ja lastega, aga kui ta üksi jäi, siis võtsin julguse kokku ja jooksime tema juurde. Ja ta on nii armas. Tal on kena naeratus ja ta on ise ka lahe. :D Nüüd kahetsen, et ma nii arg olin. Ja kusjuures tõesti olingi, mu hääl oli temaga rääkides mingi megavaikne.. :D Aga ta oli nunnu. Okei, sellel pildil näen muidugi mina veider välja.. fb-s on parem pilt. Laikige seda seal :D
Mmmm.. lemmikud kohad meil.. need olidki siis PK esine plats, Rüütli tänav, Kihlepa mänguväljak.. ja mõned lambid kohad veel, kus sai istuda pikalt :D
Sellel alumisel pildil on Annu trossiga sõitmas. Megavinge oli :D

Noh .. jah.. XXXXXL riided.. ˇˇ
A muide, me käisime ka pulmakleitide poes. Aga seal taheti kohe meile juba kleiti sokutada. Kahjuks veel liiga noor. Pole väljavaateidki enam :D
Mingi chill koht oli kusagil :D
Veidi veel. Pärnu oli päris muutev. Ja ma olin seal päris julge ka. Nagu näiteks üks päev käisin ringi klaasideta prillidega, kollase särgiga, roosakalillaka lipsuga, oranši teksaseelikuga, rohelise laheda old-school õlakotiga ja laheda nerdi moodi punupatsiga. Vot see oli lahe outlook minu arvates :D
Aga samas mõni teine päev käisin jälle oma armsa capi ja lainetavate juuste ja suvakate riietega. Selline hullumeelne olin :D

Pildistada sai kaa palju :D Oh, tänan sind Annu. Su pildid on super armsad. Ja sa ise oled pildil ka nii lahedalt shikk. Imelik on lausa olla.. tervelt 6 ööd magasime koos ja 6 päeva olime koguaeg üksteise kõrval. Nüüd on kõrval ainult koer.. Imelik, aga crazy.
Aga kõige lahedam muidugi oli see, et suutsime kõik need päevad ilma tülideta hakkama saada. Vot see tõestas meie sõpruse tugevust :D


Aga kokkuvõtteks oli mul megavinge puhkus. Parim, mis on olnud. Sain olla eemal kõigest, mis mind häiris. Ning sain puhata. Lasta mõtetel mõelda hullumeelseid nalju ja feile olukordi.
Sain lihtsalt olla nädal aega jutti rõõmus, ilma et oleksin pidanud masetsema millegi nõmeda pärast. Arvan, et suutsin ka oma sealse rõõmu ja aktiivsusega kõik paha maha jätta ja tulla tagasi uue ja lahedama Inksuna.

No comments: