Saturday, July 30, 2011

Hõissa pulmad !

"Isa, Poja ja Pühavaimu nimel kuulutan ma Teid meheks ja naiseks!"


Neid sõnu kuulsin ma viimati kaks aastat tagasi. Kuid täna oli mul järjekordne võimalus kuulda neid sõnu ja olla tunnistajaks ühe kauni abieluliidu sõlmimisele. 
Hommikul algas sõit Tartu poole. Ning peale pikka reisi olimegi kohal.Veidi oli laulatuseni aega ja siis saime vanalinnas ringi jalutada. Siis oli ilm veel soe ja kena. Veidi veel ja kell oli tiksunud vajaliku ajani ja astusimegi Jaani kiriku ustest sisse. 
Laulatus oli väga kaunis. Kõik käis kähku. Polnud mingit jokutamist. Veits teksti, tõotused, "JAH" sõnad ning sõrmused. Ja veidi muusikalist osa. Ning kui üks väga kena häälega naine mängis klaverit ja laulis "You raise me up" laulu, siis see kõik lihtsalt nii liigutas mind, et pisarad voolasid. Teades neid inimesi ja seda, kui kaua nad ootasid üksteist, siis tõesti, nii imeline. Isegi mu emal oli põsk märg :) Ohhjah.. oleme ikka ühed tundelised inimesed. Ohjah.. kes teab, kui palju mu ema siis pisaraid valab, kui ma abiellun. Mul ju kõik see käik veel ees. :D aah.. on mida oodata, eksole ;)) 
Peale laulatust läksime välja. Vihma kallas veidi. Mitte palju. Veidi. Ning ühiselt mindi mõnisada meetrit eemal asuvasse Botaanikaaeda. Istusime veits sees, ootasime vihma katkemist. Rääkisime juttu inimestega. Veerand tunni pärast olimegi juba kõik õues. Täpsemalt siis talveaias. (Vist oli talveaed.. võinoh, kusagilt kuulsin sellist sõna nagu talveaed) Seal oli hästi lahe olemine. Alguses oli veel allkirjad ametlikule paberile ja õnnitlemise osa. Ning nomnom. ooh, tort oli niiiii hea.  délicieux. Kaetud oli paksu martsipaniga.. Mmmm.. Ja kohv, noo see kohv oli ikka võimas. Ma pole varem nii head kohvi saanud.*-* ... 
 Okei, pulmadest edasi. Kuna kell 20.00 pidi seal samas algama mingi kontsert, siis hakati juba paar tundi varem pidu lõpetama. Aga enne seda käisime me empsiga veel seal botaanikaaias veidi ringi. Täiega kena koht. Nii palju ilusaid lilli ja nii palju huvitavaid taimi. Päris pikalt jalutasime seal, aga ikka kõike ei jõudnud vist läbi käia. Hästi palju oli seal lilledega kujundeid tehtud ja siis igast lillede kompositsioonid, mida ma väga pingsalt uurisin. Näiteks üks asi, mida ma tahaksin ka enda korterisse. Muidugi, kui ma oskaksin ainult seda asja endale valmistada.. Aga eks ma kõigepealt küsin luba sellise vidina ehitamiseks toa nurka ja kui luba olemas siis võtan ehk ema appi ja proovime selle asja valmistada. Sooo excited :D 
Igatahes, pulmalainele tagasi. Teen kokkuvõtte. 
Oli väga tore pulm. Minu elus neljas pulm. Ja nendest kõige siiram ja toredem. Mis sest, et võibolla kõige väiksema rahvahulgaga ja kõige lihtsamini ja vaiksemalt läbi aetud, kuid mulle just see meeldibki. Pole ju vaja mingit suurt prallet, kui saab ka tagasihoidlikult. Ning mina ütleks selle peale, et lihtsuses peitub võlu ;)

No comments: