Sunday, July 17, 2011

toriseja mina

Täna luban, et teen lühidalt. Sest ma olen üüüli väsinud. Ja torisen siin ka veidi. Aga see selleks. Peale selle te minust ei kuule ka paar päeva, sest juba homme lahkun oma armsast kodust Jootmele, kus toimub meie noorteka suvelaager. See on kuni neljapäevani ja suhteliselt metsas. Nii, et ärge siis pabistage, kui mind jälle pole liikumas näha :))
Aga täna, või siis ikkagist eile, läksin magama mingi kahe aeg. Ja ärkasin kell 8. Vahepeal öösel veel sonisin midagi Annule ja tõrelesin temaga, sest mul oli tunne, et ta võttis mu teki ära :D Siis otsisin veel mingeid pükse endale jalga.. hommikuks igatahes olid mul mingid suured südametega trussikud jalas. Mis kardetavasti on minu vennanaise omad :D feil.
Ja kui ärkasin, siis hakkasin koristama. Annu panin süüüa tegema. Peaks mainima, et tiimitöö oli super. Sõime, istusime ja hakkasimegi liikuma. Kesklinnas leidsime veel ühe laheda poe, kus pole ma varem käinud, aga kuhu ma tahan kindlasti järgmine kord minna.
Rongile jõudsime suht napilt. 2.min enne väljumist. Vedas. Kuigi selleks pidime muidugi valest kohast teed ületama (politsei silme all). R-kioskis lasid sõbralikud poisid mind ise kassas ette. =)
Nu, rongis magasin. Ja siis Aexist kohe Tapale. Grossi ja kirikusse.
Peale kirikut oli sealsamas kohe ka homse laagri väike koosolek või siis arutlus. Saime asjad enam vähem paika.
Ja kodus.. lugesin, mässasin, tegin endale sulgedest kõrvarõngad. Ja varsti magama... tegelt peaks nagu pakkima ka, aga ma ei viitsi. Ja mul pole tuju kah. Üldse ei viitsi tegelt minna. Tahaks kodus magada ja rahus raamatuid lugeda hoopiski. Niigi on ju saadud nüüd mitu nädalat järjest igal pool trallitatud..
aga see selleks.
Igatahes, lubasin lühikest posti, aga... noh, mis teha, kui vajadus kirjutada.

Okei, olge siis need järgmised .. 4 päeva tublid followerid.

Nägens!

No comments: