Sunday, July 3, 2011

Saatus on tee, mille oled silutanud oma mõtete, sõnade ja tegudega

Sõuu, siit tuleb järg mu päevale..
... kui olin church-ist tagasi jõudnud, sõin kodus veits. Seda hästi head salatit, mis mu emps oskab teha.. viimati saingi seda oma sünnal.. Siis arvutisse. Lugesin blogisid.. ja.. Ai, millise paugu ma sealt sain.. Igatahes, sellise paugu, mis pani mind tegema otsust, et nüüd lähi ajal ma enam poistega tegemist ei tee. No muidugi, kui nüüd just peaks tulema keegi selline, kes on kohe selline ilus ja tore ja kristlane ja näha on, et ma huvitan teda, siis muidugi seda ma ei lükka eemale.. Aga need teised jep. Liiga palju pahandust ja kõik lõppevad ühte moodi. Loodan ja siis tuleb ikka välja, et neil on keegi. Trolololo. Nii, et hoopis parem on mitte alustada kellegisse armumist ja hoida distantsi, vähemalt nii kaua, kui suudab. Ise ma muidugi ei tea, kui kaua ma suudan...
Siis.. kui olin sokišokis, siis helistati mulle ja öeldi, et noorteka ujumine on Nikerjärvel ja tulevad ja võtavad mu peale. Olin veel veidi netiavarustes ja siis helistas Johanna, kes teatas, et juba 5.min pärast on nad kohal. Istusin veel netis.. olin trans-seisundis, kuni avastasin, et Wuoo, peab tee äärde jooksma. Otsisin veel oma bikinjad, aga mida pole, seda pole. Panin nad sügisel vist kuhugi kapi põhja ära ja ei leidnudki nüüd neid enam.. Vahetasin kiiruga ka särgi ära ja jooksin tee äärde. Nikat nägin ka :D ta luges oma trepi peal raamatut. :D
Ootasin, ja siis tuli Risto autu, mis sõitis mööda.. ning Aleksi autu, mis peatus ja võttis mind peale. SÕitsime Nikekale, aga seal oli liiga palju rahvast.. ka mõni Jäneda oma.. ja siis autosse tagasi ja sõit Tõrvaauku, Valgehobusemäe juurde. Seal oli rahvast vähem.
Suht mõnus oli. Mina päevitasin. Mõtlesin Annule helistada, aga woala. Juba heliseski telefon Annu nuumeroga :D Rääkisime. Sain naeru, rõõmu. Ja hea pakkumise, millest kindlasti kinni haaran ;)
Veidi olime siis veel seal. Rääkisin ka Maarjaga ja mõistsin teda veidi paremini nüüd.
Ning siis õnnelikult Aleksiga koju.
Oli päev, mis sisaldas endas nii rõõmu, pisaraid, muret, lootusetust, uusi mõtteid ja palju muid.
Kõige rohkem sain ehk uut mõtteainet.

No comments: