Thursday, September 16, 2010

bumtšiki bumm bumm

Nii. Nüüd sain aega, kuid seda on ka kahjuks vähe. Kasutame seda siis mõistlikult. :D
Täna on siis suhteliselt tavaline päev olnud. ÜKs tund läks hästi, teine jälle halvasti ja nii see asi käis. Matas oli TK, see sakkis. Kunsta oli jälle väga lõõgastav ja tore. Juba ainuüksi sellepärast, et tunni alguses saime vaadata kuidas Andres ja Martin kaklesid koha pärast. Ja see käis neil nii, et Andres istus toolil ja Martin tema süles. Ja nii päris pikalt :D õpetaja samal ajal rääkis anekdoote ja tegi seal selliseid armsaid "lilla märkusi" :D :D :D
Inka oli ka normaalne :D sai varem ära, kuna oli viimane tund. jess :D
Ja peale viimast tundi läksime me Angeligaca tema juurde. Tema läks tuppa ja mina jäin esikusse ootama. Umbes 10 minti pärast ta tuli ja tuli koos MIKUGA!!! Miku oli ilusti kombekasse ära pakitud ja siis panime ta vankrisse ja sõit algas. :D Kärutasime teda läbi Jäneda. Muidugi mina olin see põhiline kärutaja. ;D tegelt oli nii armas vankrikesega jalutada seal. Väike beebi sees magamas... ;D ja siis me tegime Annuga nii, et mängisime, et mina olen ema ja tema on isa ja siis Mikk on meie laps :D Mängisime peret :D meie dialoog oli siis selline
Annu (isa) : "Mida me täna süüa teeme õhtul?"
Mina (ema) : "Teeme täna makarone hakklihaga ja juustupalle."
Annu (isa): "Kas peab poodi ka minema?"
Mina(ema): " Vist peab. Hakkliha oli vist otsas."
Annu (isa): "Aga ma ostsin eelmine nädal 4 hakkliha. Kas sa oled kõik ära söönud?"
MIna (ema): "Ma ei tea täpselt. Vb sügavkülmikus on veel..."
Annu (isa) : "Aga makarone peaks ikka olema kapis."
Mina (ema): "Jah, neid vist on. Aga juustu pole. "
Annu (isa) : "Kuidas pole. Ma tegin endale võileiba ja siis oli juustu."
Mina (ema): "Aga ma tegin endale enne õue tulekut võileiba ja siis kasutasin kõik juustu ära. Ja niikuinii on piima ja leiba ka vaja. "

:D umbes nii see oli ja natuke läks veel vist edasi ka.
Kuid aeg liigub alati halstamatult kiiresti ja mul oligi juba aeg kooli poole suunduda, et bussile ka ikka jõuaks ilusti.
"Näe Miku, pardid !!!" :D

"Miku on magama jäänud... ja ta on magades nii armas.. " :D


Kodus ma sõin moosisaia ja lõpetasin oma kunsta töö ära. Ülejäänud õhtu on kulgenud vaikselt. Telekas, arvuti, telekas, arvuti. Ja kommide mugimine, mille ma avastasin oma alumisest sahtlist... tegin suvalt sahtli lahti ja avastan KOMMIPAKK!!! :D
Muidugi õpppinud olen ma ilusti... :)

Aga ma ei piina siis teid enam..
Päikest !!! ;D

2 comments:

A.T said...

Jälle sõid moosisaia.. ja kommi.. ja mulle ei andnudki ;/

Ingrid said...

Ma ei söö koguaeg moosisaia :D vahest ainult.