Tuesday, September 14, 2010

Istun ja istun... Koolis...

Mina istun juba pikemat aega siis kooli esikus ja lasen muusikal enda kõrvu täita. Nii. Enam polegi üksi. Just sadas uksest sisse mu klassiõde koos klassivennaga. Aga Ühesõnaga ma lihtsalt ootan bussi. Daaah mingi tund veel. Inimesed tulevad ja lähevad. Kuulsin et ühed meie koolist olid saanud trahvi joomise eest. Mõned oskavad ikka oma kallit elukest rikkuda. Minul on nüüd kindel plaan oma elu päästa. Kusjuures ma lugesin enne kirjutamist ühe tuttava blogi ja see postitus lõpuaegadest ja elust oli niiii hea. Kahjuks ma siin ei viitsi selle lingi lisamisega mässta, muidu oleks selle ka siia pannud, et ka Teie saaksite mõelda selle üle. Aga ma siis hetkel lõpetan. Kahe tunni pärast veel juuksurisse. Ja õhtul on vaja mul ka ühe inimese kohta postitus teha. Daah nagu ma teaks ka mida tema kohta kirjutada...
Aga täna oli siis koolis suht tavaline. Ainult vett polnud meil vahepeal ja siis üks kirjanduse tundidest toimus ka raamatukogus. Valeriat polnud jälle... Ei tea miks ta küll puudub. :D õpetaja pani juba talle prognoosi, et Valeria on haige ja väga raskelt haige. No ma ei tea kust õps selle versiooni võttis, aga kuna mul polnud ka kindlaid andmeid, siis ma ei hakanud midagi ütlema ka. Las siiis olla nii.

3 comments:

Ingrid said...

Selline ma juba kord olen :D

Valeria said...

Igatsed juba w?:D
tegelt ma jah suht haige :S
alles järgmisel nädalal kooli:)

Ingrid said...

mhm. eks ma ikka igatsen, :D ole kodus niikaua kui tahad. ;) okei, nali. tegelt igatsen jah :D