Monday, September 27, 2010

erakordne päev


Kindlasti olete juba harjunud lugema mingeid rämepikki postitusi, kuid nüüd saate vaadata. Nädalavahetus möödus koos Angelicaga. Hommikul rongiga linna, muide rong tuli valelt poolt. See oli väga kahtlane. Ja päev möödus ka kahtlaselt. Hommikul käisime kinos Step Up 3D vaatamas. Muidu oli film nagu ülikõva, ainult poole filmi ajal tuli pissikas peale ja annul ka :D Ja kannatasime, kannatasime kuni enam ei jõudnud kannatada. Ja siis umbes mõned minutid enne filmi lõppu jooksime sealt välja ja kohe vetsu.

Kahjuks teisele filmile ei jõudnudki, sest see seanss oli ära kadunud. Või tähendab meie olime seda lihtsalt vist endale ette kujutanud. Ja pileteid ostes tahtsin ma ennast vägisi sokutada seansile mis algab 15.15 Aga jahm.. lõpuks tegi müüja mulle raskelt selgeks, et seansile 15:15 oleme me umbes 2 tundi hilinenud..

Suht tore. Ja nh pmst me siis kolasimegi mööda kesklinna ringi (juuube tark). Ja siis meil olid käes veel mingid väga kahtlased "Free HUG!" Või "Tasuta kallid" sildid käes. Davaj, kallidega meil eriti ei vedanud. Aga järgmine nv proovime uuesti. :)

Kallisid me siis ei saanud, aga saime endale kampsunid ja saime ka süüüa :D Käisime Hessis mitu korda. Sõime mõnuga friikaid, burksi jäätisekokteile ja pildistasime soomekaid, kes said natukene vist pahaseks selle peale...

Vabakal olime ka väga sagedased külastajad. :D Lõpuks lennutasime neile ka ühe meie endise kalli sildi, mis oli lennukiks tehtud.

Kõige ägedam oli mingeid suvakaid kleite selga proovida. Ja proovisime neid ilusaid kleite. Mina läksin oma kabiini tagasi ning hakkasin riideid selga tagasi panema. Olin parasjagu rinnakate väel, kui kuulen itsitamist. Vaatan ülesse ja Annu irvab mulle vastu. Ma olin šokis. Ausalt. MA ei lähe enam mitte kunagi Annuga samal ajal riideid proovima. See oli ausalt ka šokk. Aga ma tegin talle tagasi. Ma pildistasin teda siis kui tema oli ka poolalasti. =) haha

Õhtu lõppes masendavalt kahjuks. Peaaegu. Eniveis, kui me jõudsime baltassse, siis tablool oli kirjas, et rong tuleb alles 2 tunni pärast. Ja mitte ei tule, vaid hilineb. Me proovisime enda aega siis sisustada lõbusalt. Selleks läksime R-kioski ja ostsime sealt endale hääd. Šokolaadi ja limonaadi ja pulgakomme. Annu ostis endal ajakirja ka, mis pärast osutuks venekeelseks. Totally x-feil.

Ahjaa. Vahepeal tulid mingid kahtlased joodikud meie juurde. Üks tuli juttu ka ajama, aga ma panin kogu oma hääle kõlama ja karjatasin üle Balta "Üks samm tagasi!!! Muidu ma sinuga ei räägi" No ta tegi kähenemiskatseid, või nh tegelikult ta tuigerdas lähemale.

Õnneks saime mingi varasema rongi peale. aga rongis läks alles trall lahti. Alustasime vaikselt naermisega ja lõpetasime üle vaguni naermisega. Imesime neid pulgakomme ja naersime. Meenutasime seda XXX-FEIL päeva ja lihtsalt naersime. Alguses naersime, siis hakkasime puristama. Keelt näitama ja käega peeru häält tegema või midagi sarnast. Lihtsalt lollitasime ja kõva häälega ja kogu südamest. Ja siis mingi a´la tsikk viskas mind tossuga. Ma pihta ei saanud, aga nu see lendas täpselt minu selja taha. Paahhhhhhhhhhh........ no on selliseid vaja ??? Aga sellised juba meie tuju kord ei riku. Me lagistasime edasi kuni Aexini välja. Ahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahhahahahha

Nii. See oli minu LÜHIKOKKUVÕTE laupäevast. Angelica kokkuvõtet saate lugeda siit --> http://angelicatiik.blogspot.com/2010/09/te-olete-kaks-tundi-hiljaks-jaanud.html

Sellega lõpetame ja siis tsekake ikka pilte ka ning kommentaarid on ka alati oodatud.

1 comment:

Ingrid said...

Ega ma siis ei saagi samamoodi kirjutada nagu Annu :D lol :D Aga oli hää päev ka.