Tuesday, September 7, 2010

zuur zuve kokkuvõte

Niisiis. VAheaeg on üldjoontes juba ammu lõppenud, kuid kokkuvõtte kirjutamisega pole aega leidnud. Lõpuks te saate selle, nagu ka kõik teised asjad mida ma olen teile lubanud. Raske on alustada. Ei teagi, mida siis kirjutada ja mida mitte. Üleüldse olen ma kokkuvõtete alustamisega nagu kana metsas.
Kuid alustaks siis sellega, et suvi oli tegelikult küllaltki lühike, kuid erinevaid asju sai tehtud suhteliselt palju. Näiteks jõudsin ma selle suve jooksul ära lugeda 6 raamatut. Need raamatud olid siis (teadmiseks ka teile):
"Nullpunkt" - Margus Karu
"Sefiirist loss" - Ketlin Priilinn
"Lõputu Seiklus" - Annely Veevo
"Laske lapsukesed" - Peter Tremayne
"Valgekihv" - Jack London
"Ebaõnnestunud" - Chris Kala

Kõik olid hästi huvitavad ja tasusid ära seda ajaraiskamist.
Tegelikult oleks võinud neid olla ka rohkem, kuid teised asjad, nagu töö, soovisid ka oma aja ja oma osa sellest suvest. Tööd sai siis tehtud väga mitmesugust. Küll kodus aeda värvides, kui ka Tallinnas ametlikult raha teenides. Ja Tallinna töö oligi siis see, et ma jagasin flaiereid. Esialgu sadamasNorde Centrumi juures ning pärast vanalinnas. Neid töid tehes avastasin ma, et lisaks sellele, et ma andsin inimestele flaieri, pidin ma neist suurema osa juhatama ka kohta kuhu nad tahtsid minna. Muidugi peale minu reklaamitava restorani külastust. Tavaliselt sadamast juhatasin ma neid kesklinna ja vanalinna ja vanalinnas olles juhatasin ma neid erinevate asutuste ja vaatamisväärsuste juurde. Muidugi käis jutt turistidega in english.
Selle suvevaheaja kõige parem muusikaelamus oli 100% HIMi kontsert. Muidugi polnud see ainuke kontsert. Neid oli paar tükki veel ikka. 15 juuli 2010 jääb mu mälestusse igaveseks. Ma ei suuda siiani uskuda, et ma tõesti nägin üht oma lemmikbändi ja Villet samuti. Seda mälestust on raske unustada. Too päev läheb minu elu-ajalukku ka sellega, et kohtusin Laurakesega. Laurast sai selle suve jooksul üks paremaid sõpru, kellega sai ikka jäätist süüa ja niisama lebotada kuskil. Teine inimene, kellest sai mul suve jooksul väga hea kaaslane ja sõbranna oli Helina. Tema aitas mul mitu tundi töö juures kiiremini mööda saata ning ikka temaga sai veedetud neid päevi lihtsalt linna peal chillates. Kuid mitte ainult Laura ja Helina polnud mu uued sõbrad. Neid uusi tutvusi tuli ikka õnneks päris ilusti. Kõige suurema "saagi" sain ma laagrist. Sealt sain ma ohtralt uusi tuttavaid. Ning isegi peale laagrit olen ma mõnega lähemalt tutvunud. Kui jutt juba laagri teemadele läks, siis jätkamegi sealt. Sellel möödunud suvel sai siis käidud ainult ühes laagris, kuid mis oli see-eest ka väga super laager. Ainuke, kuid parim. Oli siis see Oleviste noorte suvelaager ja toimus Nuutsakul. Nuutsaku on väike kohake Lõuna-Eesti kandis. Ajastus oli siis augusti alguses ning sellepärast oli ka terve juuni-juuli selline mõnus praadimine ja ootusärevus.
Kuid liikudes natuke suve alguse poole tagasi, siis ka seal oli üht-teist märkimisväärset. Nagu minu fotosessioon, mille võitsin, muide, kalender 2011 minu piltidega on võimalik veel tellida. Lisainfot saab ingridaus95@gmail.com või telefoninumbril 59055285 või siis msni (YayMeInga@hotmail.com) või mõne muu suhtlusviisi kaudu. Fotosessioon oli siis selline mõnusalt tore ja vabaks laskev protseduur, kus sain ikka heaga poseerida :)
Enne juuli lõppu sai ka uuesti jalg koolimajja tõstetud. Sõbrannal Julial oli siis põhikooli lõpetamine. Mina olin aktusel teadustaja. Nagu ka augusti lõpus, kui toimus kooli-aastapäev. Siis pidin ma jälle koolis olema. Kui nüüd teha arvwstus, siis võin öelda, et sellel koolivaheajal külastasin ma kooli lausa neljal päeval sellest suvest. Umbes sama palju külastasin ma ka kino. Tavaliselt ma käin suht harva kinos, sest vaadake kus ma elan. Aga suvel sai ikka käidud küll. Koos vennaga ja sõbrannadega ja ka mitu korda üksinda.
Tavapärasest rohkem külastasin ma ka mac-e ja hesse. Peaaegu iga päev käisin kusagil sellises kohas. No, okei, nii tihti vist tõesti ei käinud, aga suht tihti ikka. Peale tööd võtsin jäätiskoksi või juustuka. Ja siis mugisin seda.
Kuid kõigi nende suurte heade asjade ja inimeste vahele mahtus ka minu suvevaheaega päris palju masendust. Ma ei eita seda. Jah, umbes poole suvevaheajast ma olin masenduses. Täpseid põhjuseid ma ei hakkaks siin avaldama. Jutt muutuks liiga igavaks ja nõmedaks. Kuid nagu te isegi võisite märgata, siis oli ikka päris korralikult neid mase hõngulisi postitusi. Vähemalt minu, kui nende postituste autori arvates.
Aga igatahes, like always, suvest leidus nii rõõmu,- töö,- kui ka kurbusekillukesi.
Pilte siis parimast laagrist ja lihtsalt üks teine pildikene ka lõpetuseks.



Always yours, Ingrid

1 comment:

Ingrid said...

Kui ainult oleks seda aega...