Tuesday, September 28, 2010

võsa pets sõitis meie külas ringi :O


Tegelt mul pole üldse tuju siia midagi pikka kirjutada. Tegelikult polegi midagi erilist kirjutada. Elu kulgeb ikka nii kuidas kulgeb. Igavalt ja masendavalt. Täna oli väga tuuline ja meil toimus spordipäev. Täiesti masendav. Ma olin hommikul nii pahane ja vihane ja masendunud, sest mul polnud mitte mingisugust tuju minna täna õue spordipäeva tegema minna. Kahjuks aga pidime. Pallivise, kaugushüpe, 60m jooks ja pikamaajooks. Pallivise läks kõige normaalsemini. Seal oli tuul täpselt palliga samas suunas ja siis tuli hea vise :D Ülejäänud alad tulid suht kohutavalt välja. Pikamaajooks oli ka selline suht koht normaalne, sest suutsin tulla kolmandaks :D waow.
Aga täna koju tulles nägime Võsa petsi autot valdisega :D
Käis seal meie kandis sõitmas :D lalala
Ma ausalt ei kujuta ette mida ta siin tegi... haah..
aga ma siis finish.
Olge tublid :D

No comments: