Tuesday, August 31, 2010

Aaagghhhhhh.....

No shit. Mitte midagi pole hästi hetkel. Koju saan täna, aga ka alles mingi õhtul peale seitset. Daah... Ma ei jõuagi kooli siis. Aga selle eest pean terve päeva kannatama siin kodus mingit moraalilugemist ja Õiendamist. Tahaks endale autot. Saaks ise otsustada kuhu ja millal minna. Võiks ju siis kellegagi vähemal kokku saada vms.. Siis pean jälle bussiga sõitma. Ja linnas kolama ja enda tuju üleval hoidma, mida on raske teha. Ega vist ei lubata terve päev kodus ka istuda. Aga njah kannatab ära. Ma ei julge tegelt inimest välja kutsuda. Nh neid keda tahaksin nagu kutsuda...
Suht nõme päev. Ma isegi kannataksin selle tunnikese koolis istumist, kui ei peaks siin olema. Linn viskab juba selles suhtes täiega kopa ette. Kodus on ploomikooki. Loodame et selle viimase päeva ikka kannatab ära. Siis on suvevaheajaga ja linnaga ka vast kõik. Tööl oli ka eile viimane päev. Ahjaa. Eilsest pole ma ju midagi rääkinudki teile. Hommikul ärkasin siis ülesse ja korter oli tühi. Kes tööl, kes lasteaias ja nii edasi. Mina panin siis ka ennast valmis nagu alati ja kui hakkasin välja minema, siis keeran seest poolt sneprist ukse lahti. Lükkan, kuid midagi. Uks ei läinud ikka lahti. Siis avastasin et väljast poolt on ka ülevalt lukku pandud uks. Nagu raudustel on ikka et pannakse ülevalt ja alt kinni. Nojaa eile oli ka ülevalt kinni pandud, aga ma ei saanud seda lahti. Võtsin oma võted ja proovisin mingi kahtlase augu kaudu lahti keerata seda, aga ei saanud. Ja siis ma jäingi sinna. Bussist jäin maha. Jäin ka teisest bussist maha. Lõpuks tuli vend ja päästis mu vabaks. Siis natuke hilinesin tööle, kuid sellest polnud midagi. Niikuinii oli ju viimane päev. Tööl läks ka siis natuke teisiti. Tavalisest rohkem inimesi rääkisid juttu. Tööd tegin seetõttu vähem. Ja nii see läks.
Õhtul käisin veel Sannu esinemist vaatamas, kuhu me muidugi hilinesime ja siis ei jõudnudki esineda. Aga see eest nägin teisi esinemisi. Olen jube kade nende peale kes oskavad nii kaunilt tantsida. Lõpuks sai siis see kõik värgendus seal läbi ja ka trenniajad küsitud ja suur hea hoolitsev tädi oldud.
Edasi tulevad sealt juba igaõhtused tegevused...

No comments: