Tuesday, August 24, 2010

Mis minuga lahti on???

Viimasel ajal toimuvad mu elus päris kahtlased asjad. Ma ei tunne enam ennast mõnusalt ega hubaselt. Olen pidevalt pinges ja mõtlen üleliia. Juba mitmendat päeva järjest ärkan ma hommikul vara. Täna ärkasin isegi enne 8, kuigi on vaba päev. Ja öösel istusin ipodiga kaua msnis... seal veel juhtus nii, et kui ma vastust ootasin, siis panin enda vidina kõrvale ja silmad kinni. Siis tegin jälle lahti, vastasin kirjale ja jälle silmad kinni, kuid ühtäkki silmad enam ei avanenudki. Jäin magama ja ipodi vaadata tuli mõte alles mingi 4 tunni pärast :D siis muidugi oli neid vastuseid palju ja mõni tahtis ka veel rääkida... ma siis vastasin kõigile, et sry ma magasin ja kohe põõnan edasi. Ja see 4 tundi oli kõige pikem aeg järjest kui ma sain ilma ärkamata magada. Muidu olen ma jälle unehäiretes. Jälle ei saa magada ning olen iga päev väsinud.
Käitun ka imelikult... mõnikord jään nii oma mõtetesse, et ei kuule ega näe mitte midagi. Okei, tean, see on tuttav jutt. Olen seda varemgi kirjutanud ja kirjutan ka vist edaspidi kui midagi ei muutu. Lisaks kõigele veel mu hormoonid ka möllavad. Te võite naerda, ega ma ei pahandaks eriti. Ma ei tea kas kirjutada siia milles asi täpsemalt seisneb või mitte.. aga nh suva, lihtsalt mul on ema hormoonid välja löönud.. ojaa, see kõlab naljakalt ja segaselt, aga viimasel ajal on lihtsalt väikesed lapsed nii meeldima hakanud, et tahaks lausa ise ka last.. Ei, ma ei taha olla 15 ja üksikema. Seda mitte, aga tahaks endale väikest lapsukest... Tänaval näen nii paljusid emasid lapsevankritega ja rasedaid naisi, ja siis ma lihtsalt tahaks nende asemel olla. Ma tean et lapse kasvatamine on raske ja kõik. Aga tõesti. Loodan et see lähen mööda. Ikkagist hormoonid ma arvan. Muidu üks võimalus on ka see, et ma hakkan oma vennale ja vennanaisele vihjama, et varsti võiks ju ka teise lapse saada.. :) KOhati tunnnen end ma ka väikestviisi perverdina, kes mõnikord lihtsalt jääb tänaval või bussis väikeseid lapsi jõllitama.
Oleks vist aeg juba see jutt lõpetada. Kisub liiga tundliseks.
Eile oli siis suht igav päev. Sain endale mitu liitrit vihma kraevahele. See polnud üldse mõnus. Terve päev jalutasin, jalad märjad. -.- Hommikupoole oli väga nõme muidu, pärast õhtupoole läks juba paremini. Nägin veel osasid ollikaid ning timukatega sai ka juttu päris pikalt aetud. wii.. mingi jobu sebis ka mind.. õõh.
Loodan tänasest paremat päeva. Ega midagi vist eriti teha pole.. vend pärast viib vast linna peale. Ostan vihikud ära. Hetkel vaatab "Jalgpallurite naisi" Ja hakkan sööma mingit puuvilja.. nime ei tea sellel.. Kahjuks eile lauraga ei saanudki kokku. Ta palavikus..






Aga siia lõppu siis pilte mis tehtud siis eelmine neljapäev-reede, kui olin Jänedal. Enjoy.

2 comments:

Siiri said...

appi, su lapse jutt. Ma nägin unes, et ma olen rase... Siis mõtlesin, et no fakk, mu elu perses, siis mõtlesin, et ei ole ju, see on uni. Sa ei kujuta ette, milline kergendus see mulle oli.

Ingrid said...

Tavaliselt olen ma teadlik, kui mul on deprekas või midagi sellist....