Tuesday, August 10, 2010

puhkuse päev

Täna oli siis selline päev, kus sain rahulikult hommikul magada ennast välja ning üleüldse terve päev lihtsalt logeleda. Unes ma muidugi nägin Maarjat ja et ta pidi linna tulema. Ma olin nagu Jänedal poes ja helistasin talle, ta oli mingi sõbrannaga koos. Ja ma kuulsin sõbranna naeru tagant. Selle peale ma saatsin maarja vihaselt perse. Nojah. Selle peale ma ärkasin ülesse. Võtsin padja alt telefoni ja helistasin talle. Muidugi, tark tegu. Ise veel pool unes. Midagi sogasin talle siis vastu ja leppisime kokkkusaamise kokku, kuid mis hiljem juhtus oli see, et seda ei toimunudki ning Maarja asemel lõbustas mu tänast päeva Helina. :D Meie tee oli kulges siis sedaviisi: Solaris-Viru-Hess-Vabakas-mingid X kohad-Stockmann-bussile. Väga lõbus oli ja värskendav. Käisime söömas, sõitsime lifidega. Raiskasime oma viimsegi raha ära. Ja pilte tegime ka. Muidugi kõige parem oli ikka vabakal seal üleval murul lebotada...










1 comment:

Unknown said...

Selle saab ka :D