Wednesday, August 18, 2010

Olli laager yeppikajee


  • Neljapäev (12.08)

Saabumise päev. Hommikune äratus mul oli kell 6. Ja uskuge või mitte, aga ma suutsin end üles ajada. See oli oodatust kergem. Rongile läks edasi minek. Tallinn-Viljandi. Reisi pikkusseks 2 tundi ja veel pool tundi otsa sinnna otsa seda loksumist. Mina sõitsin koos Jokiga. Selle aja me rääkisime, vaikisime ja ma suutsin isegi 15 minutilise uinaku teha. Uinakul ma tundsin koogi lõhna. Mm...Jaamas pidime kõigepealt oma raskete kottidega läbima värava, kus üks kena inimene meist pilti tegi, kuid mina olin unine ja siis ma lihtsalt panin oma pea alla ja silmad kinni. Nüüd kahetsen. Oleksin ikka pidanud tegema mingi poose ja smaili ka ikka :DLaagripaika jõudes me panime telgid ülesse ja sõime siis. Ja siis hängisime ka nsm laagripaigal. Tutvustasin seda jokile, kes oli seal esimest korda. Pärast kui telk oli püsti, jõudis ka Maarja kohale. Õhtusöök oli minuarvates super. Makaronisalat; sardell; kurgi-tomati salat. Ning magustoit oli kohupiima-jogurti-vaarikate vaht. See oli nii üli. Ja kuna kõtu sai nii täis, siis olime lihtsalt telgis ja lasime seda luusse. Oli ka aeg grupid valmis teha. Natukene olin ma pettunud, sest oleksin tahtnud saada teisse gruppi. Kuid tagantjärgi olen sellega ka rahul mis ma sain. Õnneks sain ma Jokiga ühte gruppi. Toimusid ka erinevad teatevõistlused gruppide vahel, kus sai õuna süüa ja enda nägu ka jahuseks teha. Joosa sai, hüpata sai ka kottidega ja naerda sai kõige rohkem. (Nerda teiste üle ma mõtlen) :)Õhtul algas esimene koosolek. Peale seda snäkk ja lõkkeõhtu. Meie veetsime oma õhtu lõkke ääres koos erinevate inimestega. Saime uusi tuttavaid ja magama saime kell 3 alles...

  • reede (13.08)

Mina magasin hommikul sisse. Jube uni oli. Öösel ma pugesin Maarja kaissu... Ma magasin ja siis nägin unes, et ma magasin oma klassivenna auto tagaistmel. Olin seal ja siis läbi akna nägin ma teda auto juures. Siis kuulsin ma "Kummipea" laulu ja ma mõtlesin, et miks küll klassivend mulle "Kummipead" laulab... Kuid tegelikult oli see hoopiski meie laagri hommikuäratuse laul. Nojah.. ma olen kummipea, ma olen kummipea, ma olen kummi, kummi, kummi, kummi, kummipea. ma olen kummipea.... Ja seda lasti muide kell 8 hommikul. Teised ärkasid ülesse, kuid mina keerasin teise külje ja magasin edasi. Umbes tunni aja pärast kui algas hommikusöök, jõudsin ka mina oma sassis peanupukese telgi luku vahelt välja pista. Loomulikult päike paistis, mis oli hea. Peale hommikukrõbinaid olid seminarid. MIna valisin oma seminariks "Uus generatsioon". See oli hea ja innustav, sest rääkis usu levitamisest oma koolis. Ja mitte nii, et jalutad ringi, piibel käes, vaid teed midagi sellist, mille kaudu tõesti inimesed ise oleksid usust huvitatud ning tuleksid selle juurde. Peale lõunat toimus väike maastkumäng. Iga grupp pidi kaardi abil üles otsima oma grupijuhi, kes oli kuhugile käeraudadega kinnitatud. Meil käis see kiirelt. Tagasi jõudes käisime ujumas ning toimusid erinevad sportlikud üritused ja mängud. Näiteks mängisime võrkpalli veepommidega. :D See oli cool. Vahepeal käisin ka kiikumas ja rääkisin erinevate inimestega. Kuna meil oli ka palju vaba aega ning meil olid seal palju erinevaid viise, kuidas seda sisustada, siis tegime vahepeal Maarjaga sumomaadlust. Tõmbasime need suured oranšid kostüümid selga ja hakkasime siis üksteist välja puksima ringist. No võin seda öelda, et mina ikka võitsin suurema osa neist matšidest. Kuigi lõppkokkuvõtteks taidlesime me seal niisama ning inimesed lihtsalt pildistasid ja filmisid seda lollitamist, mida me tegime. Siis sõime, ning õhtuse koosoleku ajal näitasime ka oma grupi tutvustuse. Seal ütles igaüks oma põhiandmed ja siis mis talle meeldib. Mina ütlesin et mulle meeldivad soomalsed ja peale selle teadsidki kõik mind selle järgi, et mina olin see kellele meeldivad soomlased. Õhtul, või siis ütleme juba öösel, istusid teised kõik jälle lõkke ääres, kuid mina istusin oma telgi ees ja vaatasin tähti. Rääkisin inimestega juttu.

  • Laupäev (14.08)

Hommikul olin mina see siis, kes oli esimesena meie telgist üleval. Ju siis oli õhtu liiga pikka ja väsitav teiste jaoks. Kuid püsti saime ikka kõik normaalseks ajaks. Normaalseks mõtlen ma seda, et jõudsime ka hommikupalvusele. Siis oli järjekordne hommikusöök ning teised seminarid. Meie valisime seminari "Ise olemine ja kaasas jooksmine" Ma pole küll kindel selle nime õigsuses, kuid nii see vist oli. See seminar oi siis väga hea. Ma arvan et selle tegigi just heaks see, et poole selle semiari ajast saime esitada küsimusi otse usklikule psühholoogile. Ja neid küsimusi tuli ikka igast telgi nurgast ja igast teema erinevatest külgedest. Võin öelda, et ka ise sain päris mitmele küsimusele vastuse ja täidetud uute mõtlemisviisidega. Peale selle oli meil pmst lihtsalt palju vaba aega. Mängisime sulkat, käisime ujumas, võtsime vist päikest ka (enam ei mäleta) ning nende vahele mahtus ka väga sisukas lõunasöök. See oli lausa suppervufferhea. Paljud käisid võtmas topeltportsjone. Nüüd teid kindlasti huvitab, et misasi see nii hea laagritoit siis oli. :D See oli makaronivormhakklihaga ning peale veel kastet ka. Magustoiduks oli kohupiima-vahukoore-küpsiste tükkidega hõrgutis. No teate küll seda, mis on niii hea ja kõik need asjad kokku segatud. Ma pole ausalt ka ammu nii head sööki saanud. Õhtul toimus siis meie laagri viimane õhtukoosolek. No ja see oli küll nagu tõesti väga liigutav ja väga hea. Pean tunnistama, et see tõesti liigutas mind ja ma hakkasin isegi nutma. See tõesti oli hea. Sellle viimase öö ma siis suuremast osast ajast veetsin üleval. Magama sain mingi kella 5 ajal. Ja no senikaua ma tegin siis mingit sünkroontantsu, tšillisin ühe sõbraga ringi, st. aitasin tal valvata. Ja istusime ka lõkke ääres. Lõpuks muidugi olime lõkke ääres ainult kahekesti. Kustutasime lõkke ja siis magama, sest uni juba tõesti ajas mind isegi tema õlale magama jääma.

  • Pühapäev (15.08)

Pühapäeva hommik, viimane hommik. Mina magasin sisse nagu ka esimesel hommikul. Isegi enam ei mäleta mis kell ma tõusin. Igatahes olid teised juba lännu. Hommikusöögile ma õnneks jõudsin veel. Peale selle hakkas siis telkide kokkupanek ja üleüldine koristamine. Vahepeal kallas ka vihma. Kuid ristimise ajaks oli ilm soe ja päike paitas mõnusalt meie kuklaid. Ristitud sai siis 3 noort neidu, kelle üle on mul hea meel. Kui see oli möödas ning me suundusime järve äärest tagasi telgi juurde, ootas meid telgis üllatus. Seal oli suuur laud kaetud suure söögiga. Seal oli ikka kõike. Kartulisalatit ning vorstikesi. Oli snäkke, ja ka magusat palju. Lõpuks saime ka jäätist. See on lihtsalt siiamaani nii üllatav kuidas meid seal poputati . See on muidugi positiivne. :D Vahepeal sai muidugi väga märjaks kõik. Müristas, lõi välku ja vihma kallas ikka mõnuga. Kahjuks möödus aeg kiiresti ning oligi aeg bussidele sõita. Nendega Viljandisse ja sealt siis juba rongiga tagasi Tallinna. Tagasisõit möödus suht rahulikult minu jaoks, sest Maarja oli ju autoga. Ja Johanna jäi Viljandisse. Niisiis 2 tundi muusika kuulamist. Magada ei saanud, sest und lihtsalt ei tulnud. Baltas oli mul juba vend vastas. Ning seal see lõppes. Õnneks või õnnetuseks väga kiirelt, sest polnud ei hüvastujätukallisid ega ka midagi muud. Lihtsalt lõpp.

See oli siis see kauatehtud ja aina edasilükatud laagri jutuke. :D laaagri oli meid siis kuskil 200 ringis. Natuke vähem, aga meid tuli ja läks pidevalt. Kiirelt sai läbi. Kuid oli väga hea puhkus. 27 on afterkas ka. Loodan sinna minna ka, kuid eitea.. pole veel kindel.

1 comment:

Ingrid said...

Ojaa. Toit oli tõesti superhea. Ja laager oli tõesti best.