Thursday, August 5, 2010

Täna nägin tutat lalalala :D

Voappa :D Alustame siis sellega et ma olen kohutavalt väsinud hetkel. Aga ma ei taha magada, kes siis magab kella veerand viie ajal. Väsind sellepärast et sai hilja magama (kuskil nelja aeg) ja ülesse sai vara. Muidugi olin ma siis tusane ja vihane ja üpris ärritatud meeleolus. Ja nii ma läksingi. Sain tutaga (helinaga) kokku. Kõigepealt kristiines. Ma kujutasin endale ausalt ette et ma seal istun ja ootan, kuigi ma ei pidanudki ootama. Lihtsalt ta jõudis ilusasti varakult kohale. Muidugi olin sutsu imestunud sest kujutasin teda ette blondina o..O Aga tema oli meil selline ilus helepruunikat värvi. Saime kokku ja siis hüppasime walkingusse, et osta ära kooli sisejalanõud :D ja nagu värk selgest taevast nägime me ilusaid odavaid pupusid, milllel on mingisugune täistallaga konts. Ja ostsime ära. MUidugi suurustega oli jama, sest nr6 oli ainult üks paar. 5 oli kaks paari alles. Aga 6 on ju parem kui 5. Koolis vaja ju talvel sokkki ka kanda ja nii. Ja nii tuligi välja me rüütellik Helina, kes lausus, et ma ise võtaksin nr6 ja küll tema nr5-ga hakkama saab. Mina olin siis nõus ja ostsimegi ära. :D yey. ühtekad oleme nüüd. (kõlab kahtlaselt i know...) Ja siis me lihtsalt tegime 2 tiiru kristiine teisel korrusel. Rääkisime ja ... rääkisime :D Kõht oli mul muidugi tõhi nagu alati ja siiis läksime prismat vallutama. :D JEE :D Me kolasime terve prisma läbi :) nuusutasime lõhnasid ja duššigeele ja deodorante ja mida kõike veel nuusutada andis. Mängisime mänguasjadega mis teevad häält (röhh-röhh; prääks.. ) Ja koolistuff ka muidugi , see lihtsalt jäi silma ja siis vaatlesime neid ka. Ise ostsime ainult pirukaid ja kõrrejooki :D lurts-lurts .Vaatasime inimesi (tore tegevus ;D) ja siis tõmbasime kesklinna. :D jalutasime solarises... maeimäleta enam mida me seal tegime... a raamatupoes käisime. ja midagi vist oli veel.... nu pole tähtis. Kahjuks oli tema aeg piiratud ja ma saatsin ta sinnasamusesse trolli või trammi peale. (Ma ei tea siiani kumb on kumb -.-) Ja mina olingi siis loner. Aga ega ma ka istusin solarises ja lugesin raamatut kuna koju ei saanud. Ja egas polegi midagi. Olen õnnelik. Ja nüüd maitea... lähen otsin süüa vist..

1 comment:

Ingrid said...

Loodame seda tõesti. :D