Sunday, August 22, 2010

Dark

Nüüd on aega tänasest ka kirjutada. Täna oli siis ütleme et suht sünge päev. Nii ilma poolest kui ka muu poolest. Äratus oli jälle vara. Oli ju tööpäev. Eile oli kooliaastapäev ning ka uhtelaulmine. Sain ka omal moel sellest osa. Aktusel läks ka hästi. Kõik tuli välja ja pabistama ei hakanud kordagi.
Tänasest veel niipalju et õues oli jahe. Ja terve päev on mind vaevanud sööviisu. Ma võin just lõpetada oma söögi kuid ma tahan siis ikka midagi süüa veel. Alles 10 minutit tagasi ma tegin endale võileiva. ja siis kallasom endale suu müslit täis. Piima sai ka peale endale kallatud ja siis veel kolistasin seal köögis ringi. Tavaliselt pole sellist isu koguaeg midagi mugida. Kuid täna see oli.
Kuna vend oli ja on siiani naisega kinos siis mul oli aega ära teha ka oma laagri postitus. Aega võttis sest oli ju vaja pilte laadida, korrastada, slaidiks panna ja siis veel jutt kirjutada. Aga võttis aga valmis sai. See on siis seal kusagil all pool.
Ja maitea rohkem ei oskagi midagi toksida. Magada tahaks juba. . .
Muide ma lisaks pildi ka aga ma ei saa voi veel ei oska seda ipodiga . . .
Aga magama siis ikka jah

2 comments:

Ingrid said...

Mhh ? MIsmoodi ? Kuidasmoodi ? Ise pole nagu küll tähele pannud. Vb on asi ipodis :D ma ajan süü tema kaela. :P

Ingrid said...

Aaa :D
No siis ma võin julgelt selle ipodi süüks ajada :D