Wednesday, August 25, 2010

saate kahe päeva jagu posti

So.. eile jäi post tulematta, sest mul vist polnud aega ja tahtmist.. liiga palju sai ka teiste inimestega juttu aetud.. Kuid kirjutan see-eest täna. Ja saate ka pilte. Eile oli siis väga kole ilm. Koguaeg sadas.. hea oli et vaba oli. Pool päeva istusin kodus. Siis vennaga kristiinesse koolistuffi ostma. Wii. Pärast kui olime suht asjad ära ostnud, siis pidime minema Sannu järgi trennilaagrisse Rocca Al Mare kooli. Ma käisin ka seal ja tõesti, see kool avaldus mulle muljet. Kena asukoht, klassid on vaatega merele, sisustus on nice ja söökla on ka kaunis. Vend ütles mulle, et uudista ringi senikaua kuni Sannu end riide paneb. Vend ütles ka, et vb tuled sinna hoopiski keskasse. Alguses mul oli, et nagu mkm, kuid kui ma olin seda kohta uudistanud ja vaadanud, siis muli tuli kuidagi kodune ja hea tunne seal. Isegi võiks öelda, et imelik. Mul tuli isegi pilt silme ette, kuidas ma vahetunni ajal seal jalutaks... tõesti, mul tuli isegi kohati suht suur mõte sinna teha sisseastumiskatsed. Muidugi olen ma kindel, et ema poleks väga selle asja poolt. Ja selle kooli maksumus on ka suht... kogukas. Aga maitea.. see on nii raske. Tahaksin ka mina u samas Tapale minna, aga see linna kool ajas kõik nüüd sassi...
Aga kui ma koju läksin, siis õhtul oli taevas selline hästi kena. Ma tegin pilti ka. Selle nimeks oleks "Taevas avaneb"

Tänasest siis ka natuke. Uni oli hästi hea ja magus ja sellepärast ma magasin ka sisse ja jõudsin tööle 10 minutilise hilinemisega. Aga täna tööl möödus väga kiirelt, vaatasin kella ja juba pool päeva läbi. Külalisi käis ka palju. Annu käis. Siis käis Hellu ja pärast veel Hellu ja peale tööd sain jälle Annuga kokku. Käisime siis koos Sex Shopi poe ukse taga uudistamas ja piilumas selle ümbruses.. Aga jh, selle sissepääs on alates 18, oli uksel kirjas... Aga rahvast seal käis küll. Tabasime ka ühe tüsedama vanamehekese suure spordikotiga sealt välja tulemas.. muide sealt saba ka privaatstriptiisi ja seal on linna kõige soodsamad dvd-d. Ainult 15 kr üks video ;D ma tean, et see on teile väga vajalik inff.

Käisime ka virus natuke ringi vaatamas, ostsime pirrukaid ja niisama longisime seal ringi.. Ja siis otsisime nr 3 trammipeatust. Leidsime, ootasime seda ja siis ma suutsin seal trammis või trollis jälle margi maha teha. Mängisin lihtsalt natuke vihmavarjuga ja kogusin endale liigset tähelepanu.. Lõpuks hakkasime magistrali juurest liikuma,et mind koju saata, aga tee peal otsustasime hoopis et ma peaksin tema koju saatma. Ja niii oligi. Ma siis ise jõudsin kusagil kolmveerand üheksa koju, ja kodus polnud kedagi. Ja muide pole siiani.. suht tore :D

A jaa, tahate värskeid uudiseid ? :D muidugi tahate. Teate, ma abiellun. :D see, kellega, jäägu veel saladusse. Ma ei taha, et ma veel niipea oma sõbrad kaotaksin... Aga see pulmapäev on siis 1 september..

Nii, siis midagi tahtsin veel rääkida, aga enam ei mäleta. Suva. Igatahes, homme siis Annuga kokku ja riidelaadale. Pärast saadan ka ta rongile.. nujah, hetkeks siis kõik..

Ärge siis väga imestunud olge minu üle. Ma luban, see läheb mööda. :D

piece.

No comments: