Friday, August 20, 2010

Niisiis. Hetkel olen ma Julia juures. woala. Istun tema tooli, tema arvutis ning mu peas on roosa värv. LOl. Ma tulin hommikul vara rattaga tema juurde et me saaks ära teha mu pildistamise, kuid selle asemel hakkasime minu tukka ja juuksesalke roosaks värvima... Ja istun siin oma kleidisesega ja kondoom peas. Kondoomi all mõtlen ma kotikest mis kaitseb mu juukseid selle eest mu kleidike kokku ei saaks. Aga jep, täna siis ka kooli tagasi.. Kooliaastapäev, 25 aastat.. ja mina olen teadustaja. lalala eile käisin Viljandis. Möödusin ka laagripaiga teeotsast. See ajas mind nutma... ma igatsen teid nii väga. Lalala
Eile sai mõnusalt aega veedetud koos Angelicaga. Ja täna õhtul lähen ma jälle linna tagasi. Töö ootab ju mind...


Aga senikaua ma igatsen teid siis edasi ...


tsao

1 comment:

Ingrid said...

Ma ei tea kas sa tahad tulemust näha ikka :D