Friday, August 6, 2010

Ootamine on raske

Ootamine on nii raske tegevus. Ja kahjuks pean ma koguaeg ootama. Terve elu ma ootan midagi. Näiteks hetkel ma ootan üht inimest. Nii nõme on lihtsalt istuda ja oodata telefonikõnet. Nii õnneks ma vahepeal pakkusin oma abi vennanaisele koristamisel ning sain sannu toa ära koristada. Aga see on ka tehtud. See ju pisike tuba ning niii ma tegin seda aeglaselt. Vahepeal mängisin ka mänguasjadega. Kuid nüüd pean ma jälle ootama. Ootama kõnet et sõbrannaga kokku saada. Palun helista juba. Masendusse ajab see toas istumine. Tahan õue juba minna. M vägev ma alles praegu avastasin et on ju reede. Nojah. Mul on kõik sassis nagu alati. Poh ma ei viitsi enam kirjutada ka. Eks ma ootan siis edasi...

1 comment:

Ingrid said...

Kool. Kohutav.. ega jah, aeg on sassis :S