Wednesday, August 4, 2010

karvane ja suleline päev :D

Niisiiis. Täna oli väga teguderohke päev. Ärkasin täna endale üllatuseks vara. Tavalisest ajast 2 tundi varem. Ja seda ainult Julia pärast. Meil oli tänaseks jälle kokku lepitud fotosessioon. Ma olen ikka täiega õnnelik et mul on selline sõber nagu Julia olemas. Ta on minu meikar-stilist-fotograaf. Ma ei tea kuidas ta mind välja kannatab. :D
Kui ma sinna jõudsin, siis ta hullult kritiseeris mu riietust. Nujah, minu kapist leiab ikka selliseid värvisili riietusi. Musti asju on ka muidugi, aga mitte midagi gootillikku, nagu on julia kapp täis. okei, niisiis minu väikese meigikoti ta vaatas üle ja siis tegime mulle tavapärase musta meigi. Ta muidugi sundis mulle oma riideid selga. -.- JA siis kimasime aexi suruaia poole. Igaks juhuks panime päikeseprillid ka ette, et mõned autod me meiki nähes kraavi ei sõidaks. okei, nali naljaks, kusi kaljaks :D Surnuaias me siis mässsasime (vaikselt). Tegime mullle ilusa haava. :D meil oli suur kööginuga ka kaasas ja kui me sellega seal ringi jalutasime, siis tuli küll sarimõrvari tunne peale. Saime oma pildikesed tehtud ja surnuaias ringi kolatud. Ja siis tuli jäätise isu. Sõitsime poe juurde, mina muidugi rammisin juliat tee peal. :D ja siis hängisime aexi poe ees nagu mingid friiking aasotsiaalid... Leidsime ka poe juurest poisi, kellel on kogu aeg mark. (Ta nimi Mark) Väike 12 aastane tatikas :D mõnitas meid :D Ja ta ei teinud isegi verel ja värvil vahet.
Nonii, jõudisime siis tagasi Julia juurde. Töötlesime pilte. Ja siis sõime arbuusi. Nüüd käin iga 2 tunni tagant wc-s. JA arbuusi süües avastasin ma et isaseemned (need on need mustad) on maitsvamad kui emaseemned (need on need valged) Kui olime oma arbuusist jagu saanud, siis saatis Julia mind halastastamatult, täis põiega kodu poole. Ja ise veel naeris, et ma tee peal endal püksi ei teeks :D yea right :D
Eniweis, pilt ka siis siin. Ja homme on vast tore päev. Ma saan Tutaga kokku. Ning mul pole üldse asju valmis pakitud. Oh dear...
Aga ma loodan, et tuleb mõnus päev. Vara tuleb jälle tõusta ainult. Aga suva sellest :D

1 comment:

Ingrid said...

Sinu pärast alati :D