Friday, August 27, 2010

Terekest kah

So... At now ma istun Hesburgeris. Selles mis asub siin Viru kõrval enne Viru tänavat. Joon oma suuurt jäätisekoksi ja kasutan linnawifit, mis on täiesti tasuta. Ainuke hea tasuta asi mida ma tean. Ja mida ma siin siis teen... Lihtsalt kulutan oma aega. Ootan kuni poool tundi möödub ja siis sammud balta poole, et Tapa tsikkidele vastu minna. Õhtul siis minek olli laagri afterpartyle. Vot nii. See peaks Vaga awesome tulema. Mida veel rääkida... Ahjaa seda et ma just tulin kinost. Käisin vaatamas filmi "Vampires suck" mis oli nagu tõesti kõva film. Mul isegi veda et ma sain seda vaatama, sest piletimüüja ütles mulle et ainult üks vaba koht on. Ja see on 4 reas. Koht nr 1. Mul oli suht suva koha suhtes. Nkn olin ju üksi. Viimasel ajal ongi hakanud meeldima kinos üksi vaatamas käia midagi. Aga Sellegipoolest oli see üks parimaid filme mida ma olen viimasel ajal näinud. Terve saal naeris suht vahetpidamatta. Tõesti see oli hea. Soovitan ka teil minna vaatama seda videviku paroodia teemalist muuvit. Kusjuures võin lisada et kohati tundus isegi selle Edward kenam kui real twilighti-Edward.
Ohjah. Istudes siin ja kuulates muusikat tunnen end suht mõnusalt. Kiikan ka vahest aknast välja ja siis võtan ka lonksu jäätisekoksi. Ma valisin vanilli. Nüüd on kõik järele proovitud viimase kahe nädala jooksul. Ja kõik on head. Kohati väga sarnase maitsega, aga ikkagist.
Ohhoo, isegi päike tuleb vaikselt vaikselt välja. Mm.. Aeg lendab mõnusalt. Ei tahagi vast enam ära minna. Need hessi koksid on nii kõhtu täitvad ka. :)
fain, nüüd seisis just üks inimene täpselt tänaval nii, et ta on mu päikese ja vaate ees. Eks ma siis pean leppima tema selja ja kanni vaatamisega. See ei tundu just väga vaatamist vääriv...
Aga dvj. Ma nüüd finish. 10 minuti pärast liikuma.
Olge tublid.

1 comment:

Ingrid said...

Tol hetkel oli jah positiivne kõik suuremalt jaolt.