Wednesday, August 11, 2010

U N H A P P Y

Unhappy- see sõna iseloomustab mind just praegusel hetkel kõige paremini. Ja miks ma siis olen õnnetu, ei oska kohe kuidagi seda selgitada. See tuleb minu alateadvusest. Ma lihtsalt vaikselt-vaikselt vajun ära. Räägin vähem, mõtlen rohkem. Kui nüüd hakata filoseerima, siis ma pakuksin et minu tujulangus on kas 1)koduskäigust 2)homsest laagrist 3)igatsusest kellegi vastu, keda pole või siis 4)ma tunnetan et midagi juhtub. Kui nüüd tõsiselt ja sügavale mõelda, siis ma arvan et äkki kõik 4 põhjust kokku ?
Ei viitsiks siin hakata kõiki punkte lahti lahkama ka hakata. Nkn muutuks see jutt siis väga filosoofiliseks ja igavaks ning te lihtsalt keriksite edasi.
Aga jah, hoiatan ette ära, et lähen laagrisse ja siis te enam mu postitusi ei saa. Homme hommik siis minek. Ärkama peaksin mingi kell 6 hommikul. Rongiga Viljandisse ja sealt bussiga siis Nuutsakule, kus ma veedan oma ülejäänud päevad kuni pühapäevani, kui ma õhtul sealt tagasi tulen. Eks ma siis pärast laagrit kirjutan teile midagi põnevat. Aga senikaua lugege teisi blogisid või kui te tõesti tahate minu blogi lugeda, siis luban teil lugeda mu vanu postitusi. Mul on üle 130 postituse blogis, niiet minugipoolest lugege kasvõi kõik läbi.

Vahepeal kui ma mõtteid kogun, siis see pilt. See on slp siin, et Helina tahtis ka seda siia. Ja tegu on siis minu juustegaˇˇ Helina pani isegi sellele nime. Mingi lill-pats. Aww,

Ma ei taha isegi süüa. Suht nõme tunne on mul. Tunnen ennast nagu mingi outsider. Süüa ka ei taha. Magada ka ei taha. Tahaks olla terve öö üleval. Kusjuures see on nii koomiline. Tihtipeale tahaks just magada, et saada kõigest üle, kuid täna tahaks just terve öö üleval olla. LOL.
OKei, ma ei piina teid oma mõttetu ilaga.
Jään ootama velveti tulemusi. Kui teada saate, siis äkki messite need tulemused mulle ka (a) mu nr on 59055285, ja te võite mulle vahest ka nsm helistada. Siis saate ka oma doonuse mu päevakesest kätte.
Seniks kõike kaunist.

Kohtumiseni pühapäeval või siis esmaspäeval või millalgil mujal. !!!

by: Ingrid (Zinxü)

No comments: