Friday, December 23, 2011

Shake up the happiness

Advendikalendris on avada veel ainult 1 aken ja seal peal on number 24. So... jõulud ongi käes :)
Veidi imelik on mõelda, et täna on ju 23. detsember ja selle asemel, et olla perega koos maal, istun ma praegu üksi linnakodus laua taga, joon kohvi ja kirjutan blogi. Aga ma ei muretse, sest 24 tunni pärast olen ma juba perega koos.  ;)

Jõulukingiks perele A4 pilt minu lõpetamisest.
Loodan, et neile meeldib =) 
Liigun veidi mõtetega tagasi ja kirjutan eilsest, eile oli üks megavinge ja mega happiness päev.

Ärkasin siis eile nii, et emps tuli ukse peale ja ütles, et kuule, kellad helisesid. Lahe, et keegi üle pika pika aja sai mind jälle äratada. hihii. Viimane päev oli ka koolis, niiet eriti tore oli tõusta ja särada.
Koolis käisin 3 tundi.. need olid suht nõmedad. Eriti teine tund, mata, kus ma olin "tiimis" inimestega, kes eriti ei sümpatiseerinud. Esimese tunni lasin magades maha.. (ups, jälle..) Ja kolmas oli juba selline waiting, et kohe-kohe-kohe lõppebki selle aasta viimane tund.  Siis väike aktus ja klassi jõulukas. Jõime glögi, sõime piparkooke, jagasime kingitusi. Ma sain hästi hea lõhnaga kehakreemi ja šokolaadi. Kõige selle sündmuste juures hakkas õues lund sadama. No see oli eriti mega lihtsalt.
After that liikusime meie Paulaga Kristiinesse veel viimasid kingitusi otsima. Ma sain emmele pildiraami ostetud. Ja noorteka jaoks ka kingituse. Paula sõbudele oli veidi raskem kingitusi leida, kuid lõpuks leidsime igale ühele mingi väga trolo kingi. Muidugi nende leidmine oli ka omaette lõbu. Näiteks vahepeal plaanisime me Helenale osta hamstri ja siis kala.. aga kala jaoks on vaja nädal aega seisnud vett, mida polnud meil kusagilt võtta.. :D
Kodus ma puhkasin. Magasin.. ema helistas veidi.. rääkis midagi kellade kontserdist, aga ma olin vist liiga unine, et millesti aru saada. Niisiis helistas ta poolteist tundi hiljem uuesti ja rääkis uuesti sellest samast asjast. Samal ajal tuli ka Ringvaatest selle tutvustamine ja siis ma sain aru millest emps räägib ning otsekohe ma otsustasin, et woow.. nii suurele üritusele peab ju lihtsalt minema. Vaatasin kella, kell näitas poolt kaheksat. Kontsert pidi algama Vabakal kell 20.11 So.. pool tundi aega, et tudukad seljast ära ajada, end korda sättida, kaaslane leida ja Vabakale jõuda... Challenge accepted!!!
Tänu Jumalale oli Helina kohe msnis olemas ja enne kui ma jõudsin talle ettepaneku teha, oli ta juba valmis liikuma. Wow.

Nagu piparkoogi kirik :)
Kohale jõudsin suhtelist täpselt. Kiirustades oleks äärepealt veel Savisaarele otsa jooksnud, kes väljus linnavalitsusest :D
Helinaga saime kokku.. ta kallistas mind nii, et oleksime äärepealt sõiduteele autode ette kukkunud. Otsisime endale rahva sees hea sooja koha ja 10 kirikukella hakkasid helisema.
Ooh.... see oli nii võimas. Siit ja sealt kõlasid kellad.. ja Jaani kiriku peale hakkasid tekkima kujutised. Megalahe. Tegin ühe pildi ja siis Helina kiitis mu telefoni kvaliteedi heaks ja peale seda oli "klõps-klõps-klõps"  Vahepeal jäi mul kuulamisest isegi vist suu lahti ja ma poleks seda ise märganudki, kui Helina poleks sellele tähelepanu juhtinud. Nii imeline oli see.

Vahepeal jooksid sealt pealt läbi kirikute nimed,
mille kellasid helistati
Peale paarikümneminutilist kontserti hakkas laulma ERR segakoor. Ja Savisaar pidas kõne... Ning samal ajal tekkis ülesse mäe peale põlev 2011 kujutis.  See tähistas siis seda, et kultuuripealinn 2011 Tallinn projekt sai  õnneliku lõpu.


Ülikollane











Küünaldes






Veidi aega veel jalutasime seal.. tegime pildikesi.. ja siis ajas -1 kraad külma meid koju ära. Bussis oli muidugi väga jube sõita. Sest neid inimesi oli nii palju, et ma pidin käsi hoidma enda lõua all ja kui buss keeras kurvis, siis ma ei kukkunud kellelegi otsa, sest ma olin nii inimeste vahele pressitud.


Tänane hommik oli mõnna. Sain nii palju magada. Oeh :D
Ja nüüd olengi nautinud seda vaba päeva kodus. Tegin süüa, vaatasin telekat, valmistun õhtuks.
Veidi vähem kui kahe tunni pärast algabki jõulunoortekas Ollis. It´s gonna be aweaweawesomeeee!!!!!!!!11
Mõned Tapakad tulevad ka, mille üle mul on nii megalt hea meel. =)


Jepjep.. nüüd sai ka kohvi otsa ja ma jõudsin oma mõtetega praegusesse hetkesse. Loodame õhtust parimat.









Ilusat jõuluaega!!! 

No comments: