Thursday, December 15, 2011

Kiri jõuluvanale

Nojah.. tuli meelde, et see vaja ka ju ära teha. Ning kuna sotsiaalvõrgustikud on mõjuvõimsad, siis äkki saab ka jõuluvana mu kirja siit kätte :)

Niisiis, ma ei kirjuta mida ma tahaksin, sest ma jätan otsuse ikka sinule..aga ma kirjutan mõned valikud.. päästan su lühises juhtmed.




  • Märkmik, sest mu sodivihikud on täis ja lahedam oleks kirjutada asju kenasse paksu märkmikusse
  • Köögistaff, sest mul on still mõned asjad puudu
  • Kodustaff, et mul oleks kodusem olla 
  • Sisustusvidinad, et korter oleks ikka kena
  • Kinkekaardid, et saaks tasuta mingeid asju :D 
  • Iluasjad/meigiasjad, et ma krõhva ei oleks
  • Ehted, et mul kõrvarõngaid ikka veel rohkem oleks
  • Kokaraamatud, et ma saaksin veel rohkem harjutada kookide-söökide tegemist
  • Kommid, sest mulle maitsevad kommid 
  • Raamatud, sest mulle endiselt meeldivad raamatud ja raamatuid lugeda. 
  • Läpakakotti tahaaan !!!, sest praegu ma rändan sellega suvaliselt.. 


Jep.. rohkem ei tulnud meelde :)
Loodetavasti mõni neist saab ka täidetud *-*


No comments: