Wednesday, December 21, 2011

Sliipi time

Bruno Mars ft. Lil Wayne - Mirror

Mõnikord on  maailma asjadest nii raske aru saada. Ma arvan, et te kõik teate seda tunnet..

Ma arvan, et te teate ka seda tunnet, kui magate hommikul sisse. Jeah. Mida päev lähemale vaheajale, seda kauem ma sisse magan. Täna ärkasin 7.17.. mis oli ikka noh.. suht hilja. Aga erinevatelt teistest kordadest olin ma täna hommikul nii väsinud, et ma tegin kõike megaaeglaselt. Ma ei vaevunudki kiirustama. Kuid ikkagist, ma jõudsin kooli enne tunde ning ma olin meie klassist kolmas, kes kooli jõudes. Üldse oli meid koolis vähevõitu. Enne vaheaega ei viitsi keegi 8 tundi koolis passida. Esta kontrolltööks tulid paljud kooli, aga peale seda oli jälle nagu pooled ära söödud.-.-
Osades tundides ma lasin sliipi. Lihtsalt.. silmad kinni ja relax.
Peale tunde käisin veel veidi jõulukinke ostmas. Ainult 1 kink veel vaja osta ja siis on finito. Ma olen piisavalt suure summa ka tänavusel jõuludel kinkidele kulutanud. =)
Kaupsist käisin juua ostmas, aga ma feilisin seal sajaga. Kõigepealt jäin kõikidele jalgu ja siis kukutasin jäätise põrandale (jäätis oli degusteerimiseks antud) ning kassas suutsin ka mitu korda oma asjad maha pillata. Koju jõudes andsin väsimusele ja tuimusele järele ja otsejoones voodisse pikali. Mõtlesin poole seitsmeks end üles saada, et seebikatega end kursis hoida, aga magasin üle. Nojah.. pole olulinegi kogu aeg neid sopakaid vaadata.. aga hea oli küll magada.
Ja nüüd ma lähen ja kordan veel seda.



No comments: