Sunday, December 18, 2011

tunded mu mõttevoogudes siblimas

Mõtlesin täna autos, et mida ma küll suvel teen. Vahepeal plaanisin tööd otsida, aga siis mõtlesin, et suvi on ju puhkamiseks ja  mul oleks ilma tööta rohkem vaba aega. Aga siis ma turgatas seoses väljendiga vaba aeg meelde, et mida ma sellega teeksin siis. Eelmisel suvel olin ma maal. Käisin Jänedal. Nüüd ma enam Jänedal vist ei käi. Ja Läpilt on kõik mu asjad ka siia kolinud.. niiet seal oleks mul ainult rohida, päikest võtta, lugeda ja muid looduslikke asju teha. Samas, linnas olles oleks tegevust ja mu aeg ei kuluks magamisele. Kuid mul pole ka linnas eriti kedagi, kellega every day koos chillida. Ja juba praegu on mul kohati linnast siiber. Vanemad kindlasti tahaksid ka, et ma maal oleksin suvel. Aga raha on ju ka vaja !!! Aga kui ma valin raha, kaotan ma vaba aja, millega mul poleks niikuinii midagi tarka teha. Õrgh...




summer´10 I will not never forget these times. 






 (( hetkel igatsen neid suve päevi, mil ma sõitsin jalgrattaga Jänedale ja lihtsalt chillisin Angelicaga õhtuni, inimesega keda ma iga päev tohutult taga nutan. pildistasime, naersime tohutult, kiikusime tundide kaupa, meil polnud ülearuseid asju/inimesi.  Ma ei pidanud muretsema raha pärast, ma ei pidanud muretsema, mida vaba ajaga teha. Ma lihtsalt olin hipi. Sõitsin rattaga ja nautisin elu. Fakk, oleks pidanud rohkem nautima, sest neid aegu enam tagasi ei saaaaaaaaaa. ))

No comments: