Saturday, December 31, 2011

Selline oli aasta 2011


jaan-veebr-märts

Aasta algues.. oli palju lund. See jääb kindlasti pikaks ajaks meelde. See ülemine, paremal, kus on Valeria, see on pilt õhtust, kui me tegime koolis playboxi.. kaks karglevat "Pilvede embuses". 
Märts oli vist kõige meeldejäävam neist.. sain 16. Meil ja Angelical oli sünnapidu koos. See oli megavinge. Saunatasime ja vannitasime. 
Päev enne seda oli megachill Rakvere tripp Valeria ja Angelicaga. Seal sai hullult palju naerda. Funfun. Sama päeva õhtul sain ma ka sünnaks kaks 30STM piletit. Ühe neist ärisin ma Annule maha.. :D Oeh... ma olin megaüliüli õnnelik, kui ma sain need piletid. 
M.. ja veebruarist.. või märtsist.. hakkasime Annuga Oleviste noortekatel käima. Sealt said alguse ka iga reedesed Tallinna sõidud ja viimase rongiga tagasi trippimised. 
Ja veelkord, lumi, mida oli niii kuhjaga terve talve. 


aprill-mai-juun
 Kevad.. megachill, rohi tuli küll hilja, aga lõpuks tuli.
 Nii palju asju sai tehtud, paljudes kohtades käidud. Tallinna tripid, mida meil oli Annuga palju, olid alati lahedad ja pidevalt tõid naeru püksi. 
PP 2011 Pärnus näiteks oli nagu üks suur suutäis šokolaadi =)
Jäneda põhikoolis hakkas mul vaikselt aeg ümber saama ja siis oli hull pinge nende katsetega ja eksamitega. Vahepeal oli lõpureis Rootsi, mis oli omamoodi lahe tripp, toredate mälestustega :D
Ja juuni alguses, oli lõpp. Tamdaramdamdam.. kurb ja samamoodi rõõmus kooli lõpetamine. Paar päeva peale selle oli ka suve suurkontsert. 30 Seconds to mars kontsert!!! Helina ja Angelicaga sai käidud seal, kuigi nauditud sai üksinda, sest meeletu rahvamass lõi meid segamini. Aga kontsert oli sellegipoolest meeldejääv. Lõpetas kevade ja andis suvevaheajale alguspaugu.

juul-aug-sept
 Suvi-suvi-suvevaheaeg... Kaks laagrit. Tapa noortega, mis oli selline inside värk.. põllu peal telkimisega ja mõnusate lõkkeõhtutega ja meeleolukate püssilaskmistega, aga vaimult täiega suure sisuga. Ja teine oli suur Oleviste suvelaager. Mõlemast laagrist on head mälestused meeles. TEUK-i laagrist näiteks see, et mulle hakkas püssidega laskmine meeldima..  Laagrid muudavad alati suve huvitavamaks. 
Ja veel muudab suve huvitavamaks puhkus. Minu puhkusereis oli Pärnusse. See nädalake Angelica vanaema juures oli nii fun. Nojah.. ära peaks mainima Annu juuste punaseks värvimise; toredad pildistamised küla peal; bussipeatuse ja sõidutee sodimise (oi kuidas me saime pahanda sellise asja pärast); kohalikkude külalastega mängimise; autos ööbimise ja Pärnu ranna päevitamise ja suplemise ajad. Heh.. Vaidot nägime ka seal ju :D Lisaks veel shopingud; vennad Maasikad ja igast lahedaid vinks-vonkse veel. Vot see oli alles puhkus, mida mäletame elu lõpuni. Ja peale seda ka. Da best. 
Septembris oli kõige suurem muutus see, et ma kolisin Tallinna. Alustasin oma elu perest 80 km eemal. 
Uus klass, uus kool, uued tuttavad. 

okt-nov-dets
Ja nüüd.. kõige värskemad mälestused.
Palju olen hakanud süüa tegema. Rohkem kui maal olles, sest maal ma ei teinud ju pmst kunagi süüa. 
Palju olen hakanud väljas käima. Kodugrupis, Alfa tegin läbi.. reedeti noortekatel.. ja vahest kolan niisama ka ringi linna peal. 
Väga palju olen hakanud Helinaga koos aega veetma. See on väga guud, sest siis ei teki mul selllist loneri tunnet, nagu mõnikord oli. 
Sellel sügisel suutsin ma seljatada ka oma blondi juuksevärvi ja olen nüüd üle aastate jälle pruun. :)
Eh.. mis veel.. lund ootame. Vähemalt enamus meist ootab seda, sest siiani on olnud tumedad jõulud ja tume sügis.
Aga täna juba tuli päris kenasti seda lumekest. Eks näis, kas tuleb juurde või  kaob see uuesti ära. 



Nuuvott.. Sedaviisi siis see 2011 aasta lõppebki. Uueks aastaks ma endale mingeid lubadusi ei anna.. kui.. siis ma luban ainult seda, et 2012 aasta jooksul ma lähen vähemalt korra Angelicaga pitsat sööma. Muud ma ei luba. Eks näis, mis Jumal ise meie eludes korda saadab :)

Uue aastani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

I. 

No comments: