Tuesday, December 13, 2011

Potatoes gonna potate

Viiest üks on läbitud. Neli hullu koolipäeva veel ees.

Täna oli peale kooli megakiire sahmerdamine. Käisin korraks kodus söömas ja klaverit mängimas ning vennale toitu tegemas. Siis sõitsin Mustamäele, kuhu ma muidugi hilinesin ning sellepärast pidin jooksma. Ääh.. Siis sõitsime koos Tõnismäele ning terve see aeg oli mul suuur ootusärevus. Saatsin lapsukese ilusti trenni ja siis esimese bussiga poodi. Aaah... mulle toodi täna kuusk :D Ja selle jaoks pidin ma minema ehteid ostma. Hihii.. Te ei kujuta ette, kui ekstaasis võin ma olla, kui ma tean et mul on raha, mille eest jõulukaunistusi osta ja suured poed, kus on palju jõulukaupu.. Oujeah :D Ja kõige enam meeldib mulle see, et ma ei pea kellegagi konsulteerima. Enda kuusk, enda korter, enda ehted, enda raha. Nice.
Lõpuks lahkusin kotitäie kulinatega. Ise särasin ka vist nagu läikiv kuuseehe. Koju jõudsin ma just siis, kui kuusk toodi. Kaua polnud aga aega kodus olla ja seetõttu viskas vend mind Olli ära. Täna (eile, 12.dets) oli alfa lõpetamine. Alguses oli meil suur ekskursioon Olevistes. Ja see oli täiega lahe, sest et ma pean just reedel jutustama Olevistest, niiet WIN :D Btw, teadsite et Oleviste kirik, kui see praegune hoone, on ehitatud umbes 1450... ja enne seda kuskil 12.saj eksisteeris selle sama koha peal mingid muud kirikud, mis olid küll väiksemad ja vist puidust.. aga need olid siis eelkäijad, kui nii öelda. Aga ikkagist.. see kirik on üle 560 aasta vana.. Kuid kahjuks on see ka mitu korda põlenud. Eriti torn, mille poolest kirik oli vahepeal, no ikka aastasadu tagasi maailma kõrgeim ehitis. Nüüd on küll iga kord seal käies väga eriline tunne. :D
Okei, niisiis.. viimane loeng oli täna. Ja peale seda anti meile tunnistused kätte. Jejee :D Ning siis oli suur tordisöömine. Mm.. see oli nii hea. Tahaks veel  :D
Koju jõudsin hilja.. ja siis hakkasin kohe kuusega jändama. Aga no.. mida sa teed, kui naise aju lihtsalt ei võta kinni, kuidas seda kuuske kinni saada ja nii, et ta otse oleks ja pikali ei kukuks.. Peale veidikest okastega torkimist otsustasin, et selliste asjade jaoks on olemas emad.. või isad.. või vennad.. või muud mehed. Mina otsustasin kasutada venda. Eks näis siis, kas tema suudab selle kuusepoisi seisma panna. :)
Veidi tegelesin veel koolitöödega ja punaste kardinatega.. ning otsustasin kuuma dušši alla minna. Sooo good oli. Panin silmad kinni ja unelesin kaugele-kaugele.
Nüüd uued tudukad seljas ja sliipi. Ma olen sellest päevast nii-ii-iiii-iii väsinud -.-

ZZZZZzzzzzzzzzzz..

No comments: