Sunday, December 11, 2011

3. advent

Detsembri teine nädal on läbi saamas. Kokkuvõtted: lund pole ja iga päevaga lähevad teatud asjad hullemaks. 
Reede õhtust ma ei rääkinud, aga ma mainin ära, et JC bänd oli ikka mega. PP ülistus mõlkus kogu see aeg meeles. Palju palju sai ka Raeliga hiljem juttu räägitud mis oli ka täiega hea, sest ta on vanem ja targem ja üldse kuidagi nii rahulik ja chill.. ja siis oli nii hea arutada eluteemasid :D
Ja kui me õhtul hakkasime Olevistest välja tulema, siis suur tuul ründas meid. Nice. Aga sellest hoolimata käisime Solarisest läbi. Ma ostsin endale jäätise, mille panin tasku, sest kätte oli vaja võtta kuum CoffeeIn-i kohv. Ja siis Helina sai jälle naerda minu üle. Aga nagu vanasõna ütleb, siis no picture, no proof. 
Seega, pilte ka :D 
Jäätis on taskus, näete jah? Näete jah?? 



Laupäeval läksin maale. Läksin varem, kui oleksin pidanud. Ja seega sain paar tunnikest kauem kodus olla. Hea oli. Kuidagi nii teistmoodi olemine on maal. Kõik on täiesti vastand linnale. Ja see tasakaalustabki mind.
Tapal oli ka eile veidi teistmoodi olemine, sest noorteõhtul olid meil külalised Soomest ja emn... Rakverest vist ka. 
Õhtu venis pikale. Peale külaliste lahkumist jäime veel enda pitsat ja kokat ootama. Rääkisime veidi jõulunoortekast. yeye :D Ja siis kisus asi päris feiliks, sest mnjah.. mõned naljad... ajavad siiamaani ... naerma :D :D
Aleks hea poiss viis mind koju ja seal poole ööni emmega rääkisime linnaelu ja maaelu ja kõike elu :D 


Öösel nägin kahtlast unenägu.. nagu väga kahtlast. Ses suhtes, et üks tuttav poiss kodustas mind ära.. ma elasin tema juures ja siis ta kallistas mind kõvasti ja.. mnja.. (paar kohta jätame vahele) siis tuli tema ema ja mul oli seal mark olla. See kodu oli tumedates toonides ja nägi välja nagu väike puumaja, mis Kunksmooril oli. Heina vedeles seal ja õõh.. igatahes seal ma olin ning mingi aeg äratas minu ema mind ülesse ja rääkis midagi kartulitest ja kellast ja kakaost :D Iz nize 
(Btw, ma niii lahetsen seda tunnet, kui keegi ajab mind ülesse. Ise on nii igav ärgata.. ) 

Anyways, pühapäev, 

Tapale-> kirikusse-> rongijaama-> rongile.. Rongis oli üks väike tüdruk, kes jooksis ringi ja jagas kõikidele neid flaikusid, mis rongis oli, see oli nii armas :D -> trammi peale -> bussi peale -> kojuuuuu -> arvutisse. 

Okei, tegelikult polnud see päev ühtigi nii kiire ja tuim. Lihtsalt ma ei jõua kõigest rääkida, sest ees on ootamas raske nädal. Töid on igavene hunnik vaja teha. Inkas jutt koostada Oleviste kirikust ja neljapäeval sellest suuliselt jutustada. Kunstas tuleb suuuur KT, kolmapäeval kirjandi kirjutamine, geos suur KT ning reedeks veel vähemalt 6 lk uurimustöö vanaaja või keskaja helilooja kohta, mida ma pole veel suutnud alustada. Ning lisaks veel hunnik kodutöid. Päh-päh-pähh.
Õnneks on ka mõned rõõmsamad asjad nagu alfa lõpetamine ja jõulukodukas kolmapäeval. 


Ilusat advendiaja jätku ! 

No comments: