Monday, December 19, 2011

Purjetan elupaadiga tormisel merel / (4.advent)

Ma arvan, et pole varem olnud nii kiire, et ma ei jõua isegi blogi kirjutada.. aga nüüd oli.. ups :D
Nädalalõpp läks siis täiesti metsikuks kätte ära. Uurimustööd ei jõudnud valmis, sain esmaspäevani pikendust (nüüd valmis). Tööd uputasid mu aju oma kordamisküsimustega...

Reede oli suht massive päev. Isegi ühistranspordis.. hommikul istusin ühel sirgel ja tavaliselt ummikutevabal teelõigul 10 minutit. Shuuut.. õnneks mul tunde polnud, läksin igaks juhuks kooli, et äkki saab klaverit teha. Aga kuna väikestel oli mingi jõuluüritus, siis ma terve teise tunni olin huvijuhi tilluke abiline ja aitasin tal asju tassida ja korraldada ja niiviisi.
Peale tunde tuli Paula korraks minu poole. Tegime väikest iitingut ja siis sõitsime kesklinna tagasi. Ma läksin täditütrele järgi ja Paula sai Lisannaga kokku.
Trennist peale võetud trammiga Tondi poole sõites, veendusin ma, et see on vist kõige kiirem tee ühistranspordiga kuhugile jõuda, sest me jõudsime päris kiiresti tädi juurde. Nu ja kuna mul aega oli, siis ma istusin toas ja jõin teed nagu tore vanaproua. Kuni kella kuueni võinii. Siis hakkasin bussipeatusesse kõndima, et Baltasse sõita ja sealt Olevistesse saada. Aga mida ma näen, üks number 4 sõidab mu silme eest minema. Ja järgmiseni on aega. Ootan ja ootan. Ja märkan, et teisel pool teed seisavad trollid. Nii umbes 10 tükki järjest. Rahvast peal pole. Mida ma järeldasin, oli see, et ühel trollil juhtus mingi viga, mille pärast on terve mustamäe trolliliiklus sassis. Trollidega ei tasu sõita. Minu trolli muidugi ka ei tulnud ja peale poolt tundi ootamist ilmus kusagilt üks kesklinna troll, millega sain kesklinna. Hea seegi.
Noortekasse jäin muidugi kohutavalt hiljaks, aga seal oli ikkagist tore. Pärast sai veel paljude inimestega teemasid arendatud. Me likey.

Laupäevast ma tõesti ootasin midagi puhkuse sarnast, kuna Tapale minek jäi ära. Läksin siis kogutud rahapungaga Rocca Al Maresse jõulushopingut tegema. Umbes 4 tundi jalutasin seal. Jäin vist kõikidele turvakaameratele silma.. hehe... ups :D  Rahvast oli metsikult. Kõikidel oli mingi jeee, christmaaassss!!!
 Ja kui ma väsinuna hiljem ootasin bussipeatuses trolli, siis ma nägin Sirlit. Nagu.. wow. Ma just hommikul lugesin ta fb staatust Tallinna tulemise kohta ja in my mind mõtlesin, et "haha, raudselt jälle näeme".  :D Hah.. selle 12 aasta jooksul, mis me koos lasteaias ja koolis käisime, tekkis meil vist mingi telepaatia, sest iga kord, kui Sirli Tallinna tuleb(oma vennaga) siis me satume kokku.
Koos sai veidi sõidetud kesklinna poole. Ma läksin Kristiines maha, sest sealt oli vaja ka üks asi osta. Ööh...  ostuhull.

Õhtul võtsin kodust oma läpaka ja muud elektroonilised vahendid kaasa ja liikusin jälle trollipeatuse poole. Ma poleks kunagi arvanud, et ma ükspäev jalutan koos oma läpakaga poolpimedas Mustamäel majade vahel. Nagu.. cammoon.. see pole ju üldse minulik :D Kuigi seda ma tegingi. Tädi juures käsin lapsi hoidmas. Oeh.. see oli niiiiii tore :D  Vahepeal väsisime me ära ja siis ma viskusin keset põrandat pikali ning siis nad kõdistasid mind. Ning minu naeru peale naersid lapsed veel rohkem :D
Unejuttu sain ka lugeda... ja valvata, kuidas nad magama jäävad.. ilusad hetked.
Õhtul sain ilusti oma meelelahutusvidinatega jälle koju tagasi ning hakkasin siis õppima ja kingitust pakkima Johanna jaoks.

Pühapäeval magasin sisse. Tund aega lausa. Pidin kell 9 üleval olema, aga magasin 10-ni välja. Siis kohe ka vend tuli ja võttis peale ja sõitsime linna peal ringi ning siis Jäneda poole juba.
Kojuuu, aga... tuppa ma ei jõudnudki. feil...
Sõitisme empsiga kohe Tapale edasi. Tapal oli täna erakordselt tore. Kirikus oli selline vabam olek.. jutlust polnud.. lihtsalt palvetasime üksteise eest. Ja peale kirkut ei läinud ma rongile, vaid koos Kristi ja Rutiga Johannale üllatuspidu korraldama. Yeye, meie Joki sai 18. Kuna Johanna ise ei teadnud midagi, siis me olime kõik täiega peidus ja ootasime teda ja Maarjat.. ja kui nad tulid, siis me kargasime välja ja "ülllatus!!!!11" :D appikene, Johanna nägu oli niiiiiii hea. Eriti oli ta üllatunud mind nähes, sest tema arvates läksin ma juba rongiga Tallinna. ˇ ˇ
Rõõmsalt sõime kõik koos siis ja kõht oli nii pungil, kui oli vaja rongile minna. Kõik olid õnneks nii arsmsad ja saatsid mind ära. See oli ülitore lihtsalt. =)

Peale pikkapikka päeva jõudsin jälle tagasi tuppa, kust ma hommikul oma teekonda alustasin ja ma ikka imestan kuidas ma jõuan nii palju ringi liikuda ja sahmerdada igal pool.. Olen ma mingi superwoman  or whaat.. ? :D



No comments: