Wednesday, December 14, 2011

3 tundi Helina jaoks

Kaks viiest möödas. Nädalalõpp läheneb, vaheaeg läheneb ja alustamata uurimustöö tähtaeg samuti. Now nice.  
Kuna ma eile olin väga väsinud, siis ma jäin vist magama tol hetkel kui pea patja puudutas. Tundub, et täna tuleb samasugune õhtu, sest ma tunnen end samamoodi väsinuna. 
Päev oli pikk, 8 tundi. Peale tunde otsustasin, et olen täna tubli ja istun kodus. Teen süüa, õpin klaverit ja tegelen uurimustööga. Noh ja mis te arvate, mis sellest sai. Pool tundi sain kodus olla, kui tuli kõne ja kutsuti välja. Ma ei suutnud keelduda. Ja nii hakkasingi Kristiine poole jalutama. Üllatavalt lähedal on see ka jala minnes. Sain 4 minutit oodata ja siis tuligi Helina. Teatas, et unustas oma rahakoti maha. Tegin siis ettepaneku, et me võime ju sellele järele minna. Ja siis läksimegi. Vähem kui tunnikese pärast olime juba tagasi poodides kolamas. Helinale oli siis  nimelt uusi teksaseid vaja. Saime päris mitu poodi läbi käidud, ennem kui leidsime Zarast need õiged. Siis võtsime Spice Icest karamellijäätised või unelmad vms :D ja nommisime neid. Prismatiiru tegime ka ning lõpuks olime mõlemad vist väga väsinud. Mu jalad olid nii läbi. Kitsad teksad ja terve päev jalutamist koos terve päeva tühja kõhuga olid mu nii läbi tõmmanud. Helina saatis mind trolli peale. Ja trollis ma avastasin, et ma olin Helina jaoks loovutanud 3 tundi. Ei, ma üldse ei kahetse. Nalja sai ja tore oli. Hämmastav lihtsalt, kui kiiresti need möödusid. 
Muidugi mida õhtu poole aeg liikus, seda kiiremini tunnid liikuma hakkasid. Õnneks jõudsin ma oma vähese õppimise tehtud ning ka telkut piiluda. Vend käis ka läbi ja pani lõpuks mu kuusekese püsti. Nüüd vaikselt ehin seda. Yay. 

No comments: