Friday, December 9, 2011

TuisuTallinn

Võiks öelda, et täna hommuikul äratasid mind lisaks äratuskelladele veel tuuleiilid, mis väljas olid. Õnneks viskasin ma külma etteaimavalt suure paksu pusa selga ja kiirustasin kooli poole. Täna oli seal rahulik. Kuidagi väga rahulik isegi. Esimeses tunnis oli meid ainult 8+1 (see 1lisa oli paralleelklassi poiss, kes ei läinud Rootsi ja oli seepärast meie tundidesse pandud) Teistesse tundidesse tilkusid mõned juurde, aga kogu kooli vaatepildist oli ka rahulik. Väikesed vist tõbised ja tuisk ja reede ka ju noh.
Vajalikud tunnid passisin ära, vahepeal sain väga vihaseks ka,  kuid mõtlesin samal ajal koguaeg, et ma pean ju armastama inimesi oma ümber, mitte neid vihkama. Aga no mis sa teed, kui mõni ennast nii täis.
Sotstöödest ma jälle puudusin.. ups. Esimese sotsi ajal olin ma klaveritunnis, sest saatuse tahtel jäi eile tund ära. Ja teise sotsi ajal ma juba liikusin bussiga kaugemale. Pidin tunni ajaga jõudma Mustamäele lasteaeda ja sealt tagasi Juhkentali tänavale trenni, aga kuna õues oli niiiiiiiii suur tuisk, siis ma muidugi hilinesin kõikjale. Ja kui ma juba väga hiljaks olin jäämas, helistati mulle ja öeldi, et hoopiski pean Kosmosesse minema. Nja.. istusin veel siis Vabakal ummikus ja kui sealt pääsesin ja Estonias maha sain, siis jooksime trammi peatusesse ja seal külmetasime veel täditütrega. Lõpuks toimetasin ma ta ilusti-kenasti trenni ning ise jäin nagu lumememm trammi ootama. Vaido jalutas jälle mööda.. (sry, ma lihtsalt pean selle alati ära märkima :D)
Ning kui ma olin selle lokaloka trammiga Vabakale jõudnud, oli mul suur au veel külmetada bussipeatuses. Aaah... ja siis seda bussi ei tulnud ega tulnud. Varbad juba täiega külmetasid. Ja mingid kolepikad ummikud olid ka. Kaarli kirikust Pärnu mnt-ni oli kolm rida autosid täis.. Nagu ulme, täiega ulme, minu jaoks noh...
Siis ma jalutasin ringi, et sooja saada ja samal ajal üritasin nautida lumetuisust vaatepilti Tallinna kesklinnast. Chill. Lõpuks jõudis ka buss, see oli täiega WINNN!!!!11
Ja kodus tarbisin kuuma teed ja kuuma kartulivormi, mida eile tegin. Nomnom...
Nüüdseks olen üles soojenenud, praegugi on hea olla, läpakas põlvedel ja pehmes voodis... Mmmm...
aga ma rikun kohe selle mugavuse ja hakkan end jälle sisse pakkima, sest Balta buss läheb.. 20 mintsa pärast.
Kui ma ei teaks, et täna nii hea noortekas tuleb, siis ma jääksin koju. Aga kuna täna tuleb hea noortekas, siis ükskõik mis ilm ka poleks, ma lähen ikka kohale ;)


No comments: