Thursday, December 8, 2011

Give me your eyes


Eile oli kodukas. Kus mina rääkisin jutu osa. Esimest korda, btw. Ma vist feilisin sajaga... 
Kodukas kestis vähem, kui tavaliselt, sest Anete pidi linna jõudma 7-ks. Ja siis me läksime kõik koos rongiga Nõmmelt linna. Helina tuli minu juurde. Võtsime siis õppimised ette ja tuupisime paar tundi.. või vähem. Kuulasime mu 2009 aastal tõmmatud lugusid telost ja paar naeruturtsatust tegime ka. 
Pool tundi enne Top Geari algust tegime lehtsalati-viinamarja-suitsukanakoiva-majoneesi salatit ja Helina panin vinkusid praadima. Aga ta suht lollitas ja mängis nendega.. :)
Lõpuks istusime diivanile, vaatasime telekat ja sõime. Päeva parimad hetked. 
Ja kui telku kinni pandud, oli väsimus nii suur, et läksime magama ära. 

Hommikul oli massive uni. Ja väsimus.. vähemalt minul küll. Aga elasin selle tänase koolipäeva üle. Klaver jäi lõpust ka ära, niiet .. nüüd home, sweet home. 

Ausalt öeldes olen ma veidi juba tüdinenud sellest elust. Kohati. Palju kohustusi, palju õppimist, palju mõtlemist, palju toimetusi. Ja lisaks peab kogu aeg jälgima, et ma endaga midagi rumalat ei teeks või siis et kõik vajalikud asjad tehtud oleks. Üksinduse noodid; halvad uudised; igatsus; pisarad ja boring linnaelu. 

Mõtlen, et peaks referaati kirjutama ja köögis midagi head tegema... 

BUUU... 

No comments: