Friday, December 16, 2011

Kihvtid vood..

Aah... hakkan teid kohe oma suurte tegevustevoogude ja tunnetevoogudega üle kallama.
Kui ma teaks millest alustada.. oma suurest kurvastusest või igatsusest või väikesest masendusest ja väikesest kadedusest?
Vist alustan parem eilsega.. üleeilsega.

Kolmapäeva oli lahe. Toimus ka minu selle aasta esimene jõuluüritus. Kodukaga oli meil jõulukodukaaaas. Anete tädi käis meile rääkimas. Nuh, plaanitud oli see kui rasketele küsimustele vastamine, aga kujunes see välja nii, et istusime laua taga, sõime palju palju fuudi ja samal ajal lihtsalt arutasime teemasid ja vestlesime. Selline hästi mõnus ja chill oli. Ma jõudsin mingi 3 tassi teed ära juua :D Peale seda hakkasime jõulukaarte tegema. Fancy. Meisterdasime seal kõik ilusti. Jõulukaarte oli vaja teha selleks, et jõulunoortekal, 23.dets saaks neid koos teiste koduka kaartidega jagada mittekristlastest noortele, kes tulevad sinna. Õhtu venis pikale ning vaikselt hakkasid inimesed koju liikuma. Meie Eva-Lotaga ootasime Anetet, sest ta pidi ise niikuinii minema linna peole ja siis ta lubas meid koju viia. Autoga. Jeej. Sain Anetega sõita :D ülikihvt.
Õhtul ma muidugi ei jõudnud oma uurimustööd alustada. Tegin ainult kodused ül-id ära. Mõtlesin sisimas, et jeah, homme peale tunde jooksen kohe koju ja siis teen tublisti mitu tundi juttu efektiivselt tööd ja teen nagu naksti selle valmis. Kuhugi välja ei lähe ja olen kodus tubli.
Selle mõtte võisin ma muidugi välja naerda, sest kõik läheb alati risti-vastupidi.
Viimase tunni ajal (6tunni ajal) läksime kõik välja vanalinna, jagunesime seal kaheks ja siis hakkasime inka õpsidele jutustama oma valitud hoonetest. Mul oli Oleviste. Ja kuna meid oli 8, siis jalutasime ühest kohast teise.. Vabakalt Raekojani, sealt Olevisteni ning Olevistest Toompeale ja pika Hermanni juurde. Ja back to Niguliste ja Vabaka juurde. Üle tunni aja oli kulunud ja meil olid tunnid teoreetiliselt läbi, kuid ma pidin minema ikka kooli tagasi. Vaja oli eesti keele kirjand ära lõpetada. Ja klaverisse ma täna ei jõudnudki. Vast jõuab reedel..
No ja kui ma olin koolis lõpetanud jalutasin tagasi Solarisse, sain Marleeniga kokku ja läksime sööma, sest meil oli terve päeva kõht sajaga kokku kuivanud.. Läksime mäkki. Mis polnud just kõige parem valik.. raiskasime suure summa raha ja friikad olid imelikud ja megaburks oli ka mingi väike.. väike pettumus selle koha pealt, aga muidu oli tore. Istusime mingi tunnikese vist ja chattisime niisama.
Mingi aeg kolisime sealt välja ja hakkasime virust tasuta vetsu otsima :D
Koju jõudsin ma plaanitust hiljem ning isegi siis ei hakanud ma kohe õppima, vaid pidin enne muidugi kõige muuga tegelema. Ja mis on kokkuvõte. Uurimustööst on tehtud tiitelleht ja kaks? kolm? neli? lauset. Aga jah.. see suht mindfuck ka, sest eestikeelset inffi pole kusagil ja seda inglise keelset kasulikku, rõhutan sõna kasulikku, infot on vähe. Ja ma ei mõista, kuidas ma peaksin nii saama kokku 4-6 lk.. Ning õhtul tuletati mulle meelde, et see peab olema ju käsitsi kirjutatud. Müstikaaaa..
kulutasin pigem aega geole ja eks homme näis mis õpetaja minust ja mu uurimustööst arvab.
Ja kui ta on selle arvamuse ära arvanud, siis tuleb nädalavahetus ka ja ma saan puhata. Selle nädalaga on närvid ikka täiega läbi läinud.
-.-

Aga oli ka positiivseid asju, mis tasakaalustasid mu süngeid üksildasi argipäevi. Näiteks Helinaga shoppamine, jõulu ettevalmistused, alfa lõpetamine, kodukas, tänane mäki dinner..

Lahe, et mul on veel mõnedki inimesed jäänud, kes minust huvituvad. =)

No comments: