Tuesday, December 27, 2011

Joulunoortekas

Hei-hei, võtan selle jõu kokku ja kirjutan veidi asjalikku teksti ka siiapoole. 

Eile oli tore päev. Viimane jõulupidu ja viimased kingidki sain kätte. 
Kuna oli teine jõulupüha ja bussid ei sõitnud siis Tapale saamiseks pidin rongiga sõitma. Õues oli torm. Patrick oli see vist..

Johanna tuli vastu ja koos läksime kohe majja asju valmis panema. Noortekas oli ise ka veidi teistsugune. Rahvast oli veidi rohkem. Süüa oli palju. Külvi tehtud pitsa ja Sassi tehtud tort. Ja palju puuviljasnäkse. 
Mängisime ka palju. Twisterit üle pikkade aastate ja Jengat, kus minu liigutus sai saatuslikuks ja torn kukkus alla.. Ning Salomoni, mis on piiblitundmise mälumäng. Seda eestis ei eksisteeri ja meilgi oli seetõttu soome keelne variant kaasas. Väga chill mäng, kui ainult rohkem teadmisi oleks. Kohati tundsin ma end tõesti nagu mingi tumba-jumba. Anna tegi väikese jutluse osa meile, sai mõtelda.. arutleda. 
Ja kingitused.. jajaa.. Jõulupidu pole ilma kingitusteta. Minul tegelikult üsnagi vedas ja ma sain isegi lausa 3 kinki. :D Jõuludeks Johannalt geisha komme ja ühe nunnu aardekirstu. Maarjalt ühe üliülihästi kohvi lõhnalise lõhnaküünla ja loosi kaudu Kristilt 12 kõrvarõngast ja palju komme. Ma ülimalt rahul oma kinkidega. Kõik tulid nii südamest ja ma täiega tänan kõiki, kes mulle kingi tegid.
Seltskond oli ka täiega vinge. Kõik inimesed olid lihtsalt nii armsad ja abivalmid ja see õhtu eile seal oli täiega tore. 

Ja see ülimalt tore sündmus ongi olnud praegu üks lahedamaid asju vaheajal. Täna magasin jälle 12.40-ni (nagu iga päev, hommik, lõuna) ja siis lasin lebo.. olin arvutis, vaatasin telekat.. suht igav on olnud. Igavus ajas veidi ogaraks ka. Tegime empsiga nalja, et nüüd kui sain kõrvarõngaid juurde, teeks auke ka juurde. Ja nüüd õhtul saigi spontaalselt sukanõel võetud, see kuumaks aetud ja läbi kõrva aetud. Ema vahepeal veidi lõi kõhklema ja jäi seisma, aga siis ma ütlesin et ei ole valus ning lasku edasi. Siis käiski paar valusähvatust ja nõel oligi kõrvast läbi. Veidi surkis seda seal sees, siis võttis välja, puhastas veel korra ja toppisime kõrvarõnga läbi. :D Pilt lõi veidi kõikuma ja tumedamaks, kõrvus kumises ka kõik. Vahetasime emaga veel muigel pilke, võtsin paar lonksu juua ja tulin arvutisse :D Ütles, et teise võibolla teeb kunagi hiljem.. no minugipoolest oleks võinud kohe ka teha, aga ema ei hakanud riskima. 
Isa ütles, et oleme sadistid, kuigi ema tegi kunagi talle täpselt samamoodi kõrvaaugu. Ainult, et vist veidi valesse kohta, sest see valutas ja lõpuks lasi paps selle kinni kasvada. :D

Hehe.. vaheaeg möödub lõbusalt, huh? 

No comments: