Thursday, April 21, 2011

Põgenemine vaenlase eest võib õnnestuda, enda eest mitte iialgi

I am happy, but there are some mistakes in me..

Ma olen liiga ebatäiuslik.
Ma olen liiga kade.
Ma ei hooli nii palju oma sõpradest, kui peaks.
Ma olen rõõmus, kuigi ehk poleks vaja olla koguaeg rõõmus.
Ma olen liiga uhke.
Ma olen liiga ülbe.
Ma olen liiga ülehellitatud.
Keegi peaks mulle vastu pead virutama, et ma mõistaksin kõike enda ümber reaalselt.
Ausalt, tahaks olla madalam. Mulle pole vaja nii palju tähelepanu. Mulle pole vaja nii palju häid asju.
Kui ma saaks, annetaks ma osa endast ära, sest mind on lihtsalt liiga palju juba...

2 comments:

Ingrid said...

Aga mu sees on väike ego -.-

Ingrid said...

Mnjaa.. tean ka ühte täielikku ego. Ja see on päris jube, sest ta nimetab teda kui teist isikut tema kõrval xD :