Wednesday, April 27, 2011

2704

Mitu kuud tagasi tundus nii imelik, et varsti saan öelda "PP on ülehomme !!!" Aga täna saan ma seda juba öelda. Ja homme saan öelda, et PP on homme.. appi.. kas tõesti ongi see juba käes. Nagu JUBA 48 TUNNI PÄRAST olen ma seal ?? Tundub niii..
Loodan, et see tuleb ka siis lahe ja megaawesome, sest nädala algus on olnud sama üksluine nagu iga päev süüa makarone. Ainult ükspäev praetult ja teinepäev hakklihaga segatult.

Eile ja täna käisin rattaga koolis. Tegelikult on väga rahustav ja mõnus sõita hommiku päikesega 3. km kooli ja õhtul peale tunde tagasi. Ning kui peale tundide lõppu tulla, siis saab väga vara ka koju. Ja ei pea mingist koolibussist sõltuma. Ise tean, millal koju tulen. Saan Annuga ka chillida Jänedal nii kaua kui ise tahame.
Peale tunde aeg ongi väga muhe ja lahe. Ainult tunnid on nii ja naa. Täna oli näiteks matas suur KT ja füüsikas suur KT ja veel töö Bioloogias, kus on meil suguelundite teema. Ning estas kirjutasime täna kirjandit. Umbes ... viis teemat oli vist. Ja ma võtsin teema Suhtlusvõrgustik ja inimsuhted (pmst sama teema, mis oli 12. kl kirjandikirjutamisel). Täiega mõnus oli jälle kirjandit kirjutada. Kaks tundi. Pluss ma kirjutasin ka veel teise vahetunni ajal. Ja oma mõttelennu käigus jõudsin ma ka blogikirjutajateni. Ja blogi lugejate tunneteni ja oh, mida kõike ma meie vanale kännule seal kõike kokku kirjutasin.. loodan, et ta ikka teab neid facebooke ja blogisid ja mõistab ka mu mõtteid ja armuvalu teemat, mida ma ka kohati riivasin seal kirjandis.
Ja ma lihtsalt ei saa mainima jätte, et need võõrkeeletunnid.. ohpekki. Nagu .. see õpetaja.. ja õpilased ja kõik need tunnid on nii segamini. Ja seal pole üldse mingit tundi. Õpetaja lihtsalt ajab õpilasi taga ja meile annab mingi umbvenekeelsed töölehed kätte ja aarghh.. väga kahtlane. --__--
Aga vahetunnid on lahedad. Vahest saab õues istutud ja vahest saab ka jäätist söödud.
Ja päike on mõnna olnud.. MM..
Aga oki. Nüüd kiire lõpp. Õnnistusi.
Nägens.

No comments: