Tuesday, April 5, 2011

poolik rõõm

Heioo.


Muutusi pole. Kool sakib endiselt. Ja kõik mis on koolist väljas, on cool. Ja kõik kes on koolist väljas on coolid ja kui ma ise olen koolist väljas, olen ka teistsugune, ausalt. No ja kodu on hoopiski kolmas maailm kus ma elan. Ma olen nagu rändaja, kes rändab läbi erinevate maailmade. Läbi kurjuse, rõõmsuse ja nende kahe vahel.


Täna.. tahate teada, mida täna tegin ? okei, vahet pole. ma räägin ikka. Koolist ei räägi. Räägin sellest, kui oli viimane tund ja ma juba niiiiii kannatamatult ootasin tunni lõppu, et ma tegin isegi keemia vihiku ülesanded täiesti suvalt. Õues paistis nii kena päike ja kõik olid juba lahkunud, niiet ma ei suutnud ja lihtsalt kirjutasin sisetunde järgi need plussid ja tähed ja tõmbasin need jooned. Viskasin õpetajale vihiku lauapeale ja kiirustasin klassist välja. Jesss.

Krahmasin telo ja tõmbasin Annule traati. Uurisin välja, mis kell tuleb koolibuss ja siis juba seadsin sammud Annule vastu. Käisime koos pildustamas.. jeessh :D see oli nii lõõgastav ja rahustav ja sain jälle naeru näole. Jalad sain ka märjaks. Käisime Kalkal ja meie lemmikute kiikude juures ja tegime peaaegu iga nurga taga pilte. Mina sain ka Annut palju pildistada ja mulle tundub, et need ei tulnudki väga koledad välja. Jeje.

Lõppkokkuvõtteks muidugi juhtus see, et tal sai mälukaart täiesti täis ja pilte tuli vist väga palju. See oli täiega pildistamismaraton vist :D

aahhh... aga see oli nii hea. Tundsin end vabalt ja naeruselt.


Aga pole parata, et peagi tuleb naasta reaalsusesse ja minna jälle kooli. Ja koolist koju. Kodus sai õnneks süüa ja peale venna nägemist ka pool tunnikest magada. Alati on tore näha teda. Ta tõi mulle šoksi. Wii.


Ja õnneks on täna ka õppimine ära jäänud. Sest homme oleme linnas. Kohustuslik värk. Presidendi loss, riigikogu ja Tallinki uues laevas vastuvõtt. Eks näis, mis saama hakkab. :)


Tänase päeva laul: 12 stones - stay. link.


BelloYelloBye!!!

1 comment:

Ingrid said...

wow. Homme ? :D mis seal siis ???