Monday, April 25, 2011


JouJou. On olnud unine esmaspäev. Koos nõmedate tundide ja paari hea uudisega.
Esiteks, nüüd on üks mure mul südamelt vähem kuna täna sain teada kooli, kus ma arvatavasti jätkan oma õpinguid sügisel. Tegemist on siis ühe Tallinna kooliga. I did it. Sain sisse ikkagist :D kuigi, okei. Ma tegin 3 katset ja 2 sain sisse. Nüüd on ainult väike elukoha mure, aga ehk saab nende nelja kuu jooksul ka see lahendatud. Siis olen ma valmis oma elus uut peatükki alustama :)
Teine uudis, mis tõstis ka mu tuju, oli see, et ma sain maakonnas esimese koha. Ja see oli siis uurimustöö kirjutamine, millega ma tegelesin sügisel juba. Teemaks oli sel "Minu muusika".
Vot need olid kaks uudist, mis rõõmustasid mu päeva.
Aga muidu oli täna väga lämmi ilm. Nagu väga väga palav oli ju. Keka tunnis ka üldse ei viitsinud joosta (õnneks ei pidanudki) .. ja bussisõit oli veel eriti väljakannatamatu.. Koju jõudsin siis kohe külma dušši alla.

aah.. kuu aega tagasi oli ju alles lumi maas.. Mhm.. Ma mäletan, et kuu aega tagasi oli vaheaeg ja siis oli see päev, millal ma käisin Annul ka bussikas vastas ja enne seda oli üks meeletu lumetorm. heheee :D massive mõelda, et kuu aega tagasi oli lumetorm meil :D ja nüüd mingi väga leitsakas.. :D

Aga okei, ma siin vaikselt muhelen endamisi edasi ja varsti telkut kiikama

Ilusat und teile, ! (L)


No comments: