Sunday, April 24, 2011

ülestõusmispühadenädalavahetus

Tšäääüü.

Ma pole pühade ajal suht midagi kirjutanud oma tegevustest... pole põhjust ka olnud. Sest paar viimast päeva on sajaga tuimad olnud. Nagu näiteks reede, kui ma istusin mingi 4 tundi ühe koha peal ja pärast lihtsalt panin laiska.. Ja laupäev, kui ma pidin terve päev. Nagu terve päev !!! venna koera valvama.. Aga kuna ma ei tahtnud temaga tuppa tulla, siis ma lihtsalt tuimalt jalutasin temaga terve päeva oma aias ja selle ümbruses ringi. Suht massive. Ja kui ma pärast olin mingi väga ära väsinud temast, siis mul tuli mingi deprekas peale ja marssisin teisele korrusele oma iPodiga muusikat kuulama. Aga see selleks. Õhtu poole tuju väga paremaks ei läinud, sest ma feilisin jälle. Lootsin liiga palju nii endalt ja vist andsin lootusi ka teistele.. Ja siis ma pidin ka vaatma läbi 48 lk. pikkuse Tapa valla arengukava ja tutvuma ka investeeringute kavaga. See võttis ka suht palju aega ja väsitas ära. Aga läbi pidin ma selle vaatama, sest täna (pühapäeva) hommikul oli mul jälle TVNK koosolek. Aga see koosolek pühenduski ainult Tapa valla arengukava uurimisele ja nende planeeritavate projektide rääkimisest. Ja siis oligi mingi 2 tundi tuimalt kuulamist valla tulevikuplaanidest. Muidugi sain ma nii üht-kui ka teist teada. Näiteks meie kooli kohta. Kooli remondi ja kooli lisahoone remontimisest ja Tapale planeeritavatest ehitistest ja igast rahasummasid arutasime jne. jne. jne. Tegelt suht lahe, sest muidu ju ei teaks valla asju, aga nüüd olles noortekogus, olen ma palju saanud teada valla asjadest ja plaanidest ja üldse olen ma ligidal infole, millest tavapäraselt ei räägita. Niiet, omad plussid on alati igal asjal.
Pärast seda kõppisin jälle kirikusse, kus Risto vaatas kurjalt minu poole (olin ma ikkagist ju peaagu tund aega hilinenud). Ja üllatusin, kui palju rahvast oli täna. Kuigi tuli välja, et täna oli Liisa ja Risto tütre Estri õnnistamine. Nii nunnu :D
Ja siis varsti oligi minek. Noortekat täna ei toimunud. Sest reedel nad olid juba filmi vaadanud. Ma ei saanud minna.. Aga Jokiga sai ukse juures mõnusalt chatitud ja muidugi PP asju arutatud.. AINULT 5 PÄEVA VEEL !!!
Ja siis jätsi veits ja kodupoole. Aga vahepeal helistas ka Annu ja kutsus õue. Ma muidugi tahtsin täiega minna, sest reede-laupäev oleksime pidanud kokku saama, aga ei saanud, ning terve eelmise nädala saime üldse väga vähe suhelda ja nii oli suht igatsus peale tulnud. Jõudsin siis Jänedale, kiikusime ja tšillisime nsm. Nägime veel Pärjat, Atsi, nende papsi ja nende koera Rexi. Lahe oli neid Jänedal näha, kuigi ise nad on ju Tapakad.. ma veel tegin nalja, et a´la kui Tapal noortekat ei toimu, siis tulevad kõik Jänedale chillima :D :D
Siis Annu juurde. Ja tegime muffineid. Lahe oli. Ei, mitte lahe, vaid vägalahe. Megalahe. Me nuputasime jälle uusi nalju, millega saab Mihklit ja Ristot kiusata (tainanaljad; puristamised jms.) :D ja siis rääkisime PP-st palju ja üldse oli lahe. Koksisime mune kaa!! Annu muna oli tugevam.. -.-
Sain muffineid ka koju kaasa... nomnomnomnom =D

Ja kodus nüüd chekkasime perega meie näidendi "Viimane võimalus" dvd-d. Suht muhe oli ennast vaadata. Hääl on hoopis teistsugune mul. Aga näitlemine oli mul suht norm. Polnudki väga viga.
Aga igatahes jah..

Jeesus on ülestõusnud !

Be happy. Kevad on käes. Ja kõik on jälle suppperhästi :D

bye-bye.

No comments: