Monday, April 18, 2011

4 lehte ...

Terve tänase päeva, mil ma olen siin netimaailmas ringi uidanud, on mul olnud lahti 4 lehte. Arvake ära, mis need olla võiks :D
Mhmm... :) õigus. Üks on Facebooooook.
Teine on samuti teil õigus. - Blogger.com.
Kolmas on youtube, mis mul tegelt nii tavapäraselt lahti pole, aga täna pole ka tavapärane päev.
Ja neljas on ... piiblipaevad.com :D JEEEE!!!!!!!!!! Vaatasin kõik 8 selle aasta PP laulu ära. Osasid kuulasin veel kaks korda. Ja mõndasi isegi kolm. Ja ühte kuulasin isegi inglise keeles 5 korda. See nii lemmik nüüüd :D Laulsin ise ka kaasa. JA kuulasin megalt neid. Nii mõnusad. Mõni kohe jääb meeltesse kinni ja nüüd heliseb rõõmuga mu kahe kõrva vahel edasi. Jippikajee.

Aga ühe lemmiku originaal versiooni, ehk siis inglise keelse panen siia ka, sest minuarvates on see kõige parema viisi ja sõnadega laul see aasta PP-l ning originaali panin just seetõttu, et originaal on parem ja inglise keeles kõlab minuarvates paremini ka see. :))







Vot. Hea, eksole. Ja kena mees on ka minuarvates :D :D :D

No comments: