Friday, April 1, 2011

learning; act; busy

Viimased kaks päeva (n,r) on olnud täis tegemisi ja tegutsemist ja sahmerdamist. Ning kaks järgmist päeva (l,p) on samasugused.
Eile oli siis kool ja peale kooli Tapale. Tapal oli näidendi proov meil. Näidend. Sellest ma vist pole eriti rääkinud.. aga see mure saab ka lahendatud. Näidendis läks siis suht kaua, esimene harjutamine oli. Ja peale selle käisin veel korra Maarja juures. Aitasin teda paaris asjas ja siis jäin ka neile õhtusööki sööma. Umbes poole kümne paiku jõudsin koju, aga siis vaatasin "Kättemaksukontorit" ja õppima sain hakata alles poole üheteistkümnest. Alguses olin suht ehmatanud, sest neid asju oli suht palju, aga tänu Jumalale sain ma kõik peaaegu poole tunniga tehtud. Mõni asi oli tehtud, mõni oli poolikult tehtud ja mõne tv harjutuse oli õps hoopiski valesti pannud. Täielik ime.
Ja täna käisin ka koolis ning peale seda koju kus sõin kõtu täis, ja siis emaga jälle Tapale. Täna oli meil jälle proov. Seetõttu jäi ära ka Olli noorteka külastus, mida olin endale planeerinud tegelikult. Aga õnneks said seal käia Annu ja Helina. Olen teatud mõttes rõõmus, et inimestel on endal isiklik huvi käia noortekatel, kus saab head sõna kuulata ja niisama funis seltskonnas viibida.

Homme siis varakult Tamsallu. Kui õhtul aega on, siis kirjutan teile ka esinemismuljeid. Soovige mulle edu, et tekst seisaks peas.

Aga natuke ka siis näidendi promo:



Multimeedia draama: " VIIMANE VÕIMALUS"
2 ja 3 aprill Tamsalu kultuurimajas
9 ja 10 aprill Tapa Kultuurikojas
algus 18.00

TASUTA !!!


Näidend on kristlik. Näitlejad oleme meie ise. Ehk siis Tamsalu ja Tapa kiriku inimesed. Ja lisaks veel inimesi kirikutest. Näidend räägib sellest, kuidas ühe suguvõsa vältel erinevas vanuses inimesed surevad. Ja mis neist siis peale surma saab. Mõni on usklik, mõni mitte. Pakutakse viimast võimalust Jeesust vastu võtta. Mõni võtab, kuid mõni laseb oma viimase võimaluse käest ja siis läheb .. põrgu. Ja läbi erinevate situatsioonide (mägironimine, avarii, koolitulistamine, sõltuvused, joomine, rongiõnnetus) kulgeb nende tegelaste teekond meie igapäevaelust kuni taevasse trooni ette, kus ta saab teada oma saatuse.
Mina mängin ka. Mul on kaks osa. Koolitulistamise stseenis olen ma lihtsalt taustarahvas. Ja minu suurem osa on viimases stseenis, kus ma mängin oma emaga ema ja tütart. Minu tegelaskuju nimi on Kristiina. Ja me oleme emaga minu isa matustel, kes sai mägironimisel surma. Ja siis ma räägin seal emaga. Niikaua kuni Jeesus tagasi tuleb. Siis mina lähen taevasse ja ema jääb siia maapeale nutma.. sellega lõppeb ka meie näidend.


No comments: