Saturday, April 9, 2011

hea reede

oh, ma pole nii ammu hommikuti blogisse kirjutanud...

...aga täna kirjutan, sest eilne päev läks nii pikaks. Aga see oli jälle niii mõnus ja coool.

Koolis oli ainult nõme. Täielik nolifer tunne on seal olles.. Selle ajaga saaks ju palju muud kasulikumat teha. Või siis teine variant on see, et õpiks küll, aga siis peaks see õppimine ka efektiivsem olema. Praegu on küll jah selline edasiarenemine minu õppimises... *sarkasm*
Aga ma proovisin ikka iga hinna eest tunnis palju kaasa teha, et see kool saaks juba kiiremini läbi. tunni aja pärast on söögivahetund-söögivahetund, kaks tundi veel- üks tund veel- kell helises !!! ja JESSS :D tunnid läbi.
Annu juba ootas mind ning viskasin ka mina kiiruga mantli selga ja johhaidii annu poole minema. BTW, kooli uksest väljudes tuli nii hea tunne sisse. (värske õhk, mis muu.) :D
Anjukese juures vaatasin ma tema arvutist läbi pildid, mida ma polnud näinud ja siis hakkas ta minu juustega mässama. Kammis ja pani patsi ja teki lokikesi. Mina samal ajal panin oma tukale mingit geeli, siis kammisin selle viltu, siis otseks ja siis hakkasin annu nüride kääride tukaotsi nülgima. Natuke feil tuli vist :D aga pärast veel sirgendasime seda ja siiis veel kammisin ta kuidagi nii, et seda feili kohta ei paistagi :D
Kui ma olin tema toa karvu täis ajanud, siis avastasime et oleks aeg juba kiiruga rongile minna. Sõit Aexi ja rongiga Tallinna.
Kitsekülas hüppas ka Tutsik rongile ja sõitis Baltasse meiega koos. Sealt siis vanalinna kaudu kesklinna poole. Aga viru tänava ligidale jõudes kuulsime muusikat ja rõõmukiljete saatel kimasime muusika poole. Ja mida me näeme. Traffic esines suure punase double-deckeri katusel. Nagu wow. Lahe oli. Kahjuks oli nende esinemine peaaegu lõpusirgel ja seetõttu saime me vähe kaasa elada. Aga peale seda me veel natukene tiirutasime nende bussi ümbruses ja saime igast plakateid ja pabereid ja kleepse :D
Ja siis jooksime Virru. Vahetasime mu kalkuka ära Knopkas. Tutsik sai ka uue õpilaspileti kilekaaned endale. Annu ei saanud midagi. Küll aga Kaubamaja toiduosakonnas saime kõik endale midagi head hamba alla võtmiseks. Ja siis jooksime Oleviste poole (ei tea mis selle jooksmisega meil küll on...). Ja jah.. tahtsime veel otse lõigata kusagilt, aga selle asemel hoopiski tegime ringi sisse..
Aga see selleks. Jõudsime õigeaegselt ja sain veel inimestega rääkida ka enne seda. Ja noortekas oli megalahe. Nii palju head juttu, nii palju head ülistust ja nii palju rõõmu. Nii palju head olemist ja õnne.
Ja kuna noortekas lõppes suht vara, siis meil oli päris palju aega pärast veel näksilaua juures niisama inimestega chillida ja pilte teha. Täiega mõnus oli. Sai nii paljude inimestega rääkida. Nii paljudega, kellega olen tahtnud. Ja sain ka uusi tutvusi ja ennast mõnele meelde tuletatud ja aaaaaahhh... niii mõnza oli. :D Väga vinge.
Kui inimesed hakkasid juba laiali hajuma, siiis hajusime ka uksest välja. Baltasse. Ja kusjuures, me jälle jooksime sinna. Jooksime sinna ja jooksime üle tee ka. Joosta on lahe. Jätsime ka Tutsikuga hüvasti ja lasime tal minna oma teed.
Ning siis juba sooja rongi. Rongis veidi itsitasime ja arutasime elu asju ja päeva asju..
koju sain ma kuskil 22.52 siis veits sööki ja tuttu. Oi kui hea uni oli... mm..

Aga nüüd ma siis lõpetan. Varsti Tapale näidendit tegema ka ;)

Bye. GBY !

No comments: