Tuesday, April 12, 2011

I love this spring

Enam pole kahtlust, et kevad on käes. Sest kevad ongi käes. Hanged on sulanud ja suurt veeuputust ei tulnudki meil. Päike on ka nii kaunis soe. Kõik hakkab õitsele, varsti on kõik jälle erkroheline ja värve täis õnnelik loodus. Mulle meeldib see kevad. Mitmel põhjusel. Kuigi mulle on öeldud, et see pole minu jaoks just kõige kergem olnud. Palju on olnud tagasilööke. Koolist välja jäämine; igast nõmedad tunnete ja suhete sõlmed; moeshowle mitte pääsemine; koolis õppimisega raskused; hulgaliselt nõmetsemisi ja elu freakin transpussid.
Aga mulle on toeks olnud Angelica =)
Ja on ka palju teisi positiivseid asju olnud. Nagu need lahedad reedesed noortekad; loendamatud rongisõidud ja näidend. See kaks nädalavahetust ja veel paar õhtut nõudnud näidendiga tegelemine on tõesti andnud palju rõõmu ja jõudu. Üks selle kevade positiivsemaid asju-raudselt.
Ja nüüd päikese käes õues jalutamised. Väga mõnnad. Ka täna oli üks väga vinge päev ja väga vingete tegevustega. Täiega jäätise isu oli terve päeva peal.
Peale tunde läksime õue jalutama. Valdise ja Annuga. Jalutasime poe juurde ning tee peal mõtlesime, et keegi võiks poe ees olla, kes teeks meile jäätise välja. Ja kui olime poe ees, siis sõitsid oma ratastega sinna Tõnis (annu klassivend ja minu klassivenna vend) ning Andres (Annu teine klassivend) ja siis me nagu niisama ütlesime, et aa tehke jäätised välja.
Ma ei tea, mis nad küll vastasid, aga kui me poodi läksime, siis nad olid seal kassas ja neil oli 3 jäätist käes. Mm.. Me läksime õue tagasi ja ootasime seal ukse juures ja kui nad välja tulid, siis nad pakkusidki meile jäätist. Niiet, väga vinks-voks. Saimegi tasuta jäätist, nagu unistasime.. =)
Siis jalutasime edasi lava juurde ja tegime pilte. Ma veel vahepeal jalutasin palgil, mis oli täpselt jõe kohal. Annu tegi pilte ning ma proovisin mitte vette kukkuda. Lossi juures sai ka palju pilte tehtud. Võtsime päikest, kuulasime muusikat ja pildistasime.. Aeh.. see pildistamine on saanud juba nii tavapäraseks asjaks.
Kuni bussi ajani olimegi niisama lebotamas ja treppidelt alla hüppamas.

Kodus oli ka täna lahe. Ma ei läinudki magama. Läksin hoopiski emme ja Atv-ga sõitma. Paar väikest ringi tegime. See oli nii cool. Ja pärast seda tulime tuppa ja kallasime mulle juuksevärvi pähe. Seda oleks pidanud küll ammu tegema, sest päris palju on juuksed välja kasvanud. Aga nüüd õnneks tuli see vaba aeg ja saime värvitud ilusti need tökatpruunid karvanääpsud.

Jaaah.. nüüd on õhtu käes. Väldin iga hinna eest füüsikat.. kuigi.. ma vist ikka pean minema ja need 8 lauset endale pähe tuupima.. edu mulle.

=)


PS. PP tuleb juba 17 päeva pärast !!!

No comments: