Thursday, April 14, 2011

lovely day with a lovely friend

Aaah.. täna hommik oli vist üks raskemaid. Kuidas sa ärkad vara ülesse, kui tead, et kaks esimest tundi on vabad.. nii rake. Kohe megaraske on lihtsalt ennast nii üles ajada. Aga suure tahtejõuga ma sain selle tehtud ning jõudsin tavapäraseks ajaks kooli. Massive. Tegelt oleks tahtnud juba rattaga minna, aga hommikuti on veel jahedam ja kuna mul on vastik nohu ja kurk valutab, siis keelati mul rattaga sõit hetkel ära, et ma veel rohkem ei külmetaks. Muidugi poleks mantliga moodne ka sõita :D aga see selleks. Tunde oli mul siis kolm. Ainult kolm. Aga need olid ka kõige nõmedamad. Mata, inka ja keemia.
Kui need õudused läbi said, kihutasime kolmekesti jälle Jäneda peale jalutama. Ja jällegist käisime poes jäätist ostmas. Jäätis on saanud põhiliseks nende päeva jooksul ;)))
Peale selle kiikusime mõnsalt kuni Nika otsustas blokkima hakata ja tegi veidrusi..
Lõpuks jäime Annuga kahekesti ja jäime istuma ühte ilusasse kohta, vana ja mädanenud laudadega sillale. Seal oli nii mõnus olla ja nii hea ja ma lihtsalt nii kaifisin seda kahekesti istumist seal vanal sillal. Ja see väikese ojakese taustasulin. YEA. Mulle hakkas see hetk lausa nii meeldima, et ma ei tahtnud bussiga isegi koju minna. Ja nii jäingi Jänedale. Kuni kellegil tuli näksimistuju ;D siis Annu juurde. Peale raha saime sealt ka kaasa Miku. MMMMIKUUU :D Ta on nii meganunnu poiss. Ja temaga jalutasime poodi tippadi-tappadi ja siis kärutasime tagasi ka vurra-vurra.
Natuke veel jalutamist armsas kodukohas. Ja seejärel hakkasime jalutama kodu poole. Tahtsime veel üle põllu lõigata, aga see ei õnnestunud, sest poole põllu peal helistati mulle ja tuldi järgi. Ega siis polnudki muud, kui mööda põldu jälle suurele teele tagasi astuda. Ja kui ma läksin, siis leidsin keset põldu oma klassivenna bussisõidukaardi. Noh, sellise millega saab tasuta sõita kooli ja koju. Jäneda-Lehtse-Jäneda. Aga jah. Keset põldu :D see oli raudselt tänase päeva leid.

Wii. Mõnus. Aga kokkuvõte oleks siis see, et ma ikka nii kaifin neid hetki kui ma saan olla mõne hea sõbraga koos ja lihtsalt rääkida pikalt-pikalt. Ja ma ikka täiega olen rõõmus Angelica eest. Ta on nii super inimene. M. Jään neid hetki järgmine aasta igatsema vist.. :(

Aga okei, ma siis lõpetan hetkel siin. Väga positiivselt ja rõõmsalt. Ning ootusärevuses homse suhtes, sest homme jälle õhtul linna ja Olli.
Olge mõnusad ja kollased !!! :D

Ingrid.

No comments: